נדל"ן ותשתיות

ג'ף בזוס ייסד את אמזון בבית הזה - כעת הוא מוצע למכירה

ב-1994 ייסד ג'ף בזוס את חברת אמזון בבית צנועה בסיאטל אותו השכיר תמורת 890 דולר בלבד. מאז, הבית עבר שינוי מקצה לקצה ומוצע היום למכירה תמורת  2.28 מיליון דולר
מערכת ice | 
ג'ף בזוס (צילום pixabay, יוטיוב/ CNN)
ג'ף בזוס, מייסד חברת אמזון, הוא אחד האנשים הכי עשירים שיש כיום בעולם, בעיקר בזכות הקמת חברת המשלוחים המצליחה. על פי דיווחים בארצות הברית, המקום שבו הכל התחיל בשנת 1994, אז ייסד בזוס את החברה המצליחה, עומד כיום למכירה.
מדובר בבית צנוע במיוחד אותו השכיר באותה תקופה בזוס, הממוקם בעיר בלוויו (Bellevue) במטרופולין סיאטל שבמדינת וושינגטון. כעת, הבית הזה יוצא למכירה תמורת סכום של 2.28 מיליון דולר.

בזוס שכר את הבית הצנוע במחיר זעום של 890 דולר בלבד בחודש. הבית שופץ בשנת 2001 ועבר מתיחת פנים רצינית. הבית מתפרש על שטח בנוי של 143 מ"ר, ויש בו שלושה חדרי שינה בלבד. כמו כן, ישנו חדר אירוח קטן. בשנת 2019 הבית נמכר תמורת סכום של 1.52 מיליון דולר, וכעת הערך שלו עלה והבעלים הנוכחיים שלו דורשים כאמור 2.28 מיליון דולר.
אגב, החדר המקורי בו לן בזוס באותה תקופה, הכולל שולחן, מחשב וציוד משרדי, שוחזר כמעט באופן מדויק על ידי חברת אמזון בשנה שעברה, וניתן לראות אותו כיום במטה החברה של אמזון בסיאטל, אותו מקום בו התחיל הכל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה