נדל"ן ותשתיות

מחפשים דירה בצפון? זו העיר שתתחדש במאות דירות

הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה, אישרה את התוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בחדרה. במסגרת התוכנית, צפויים להיבנות 420 יחידות דיור

מערכת ice | 
נדלן בארץ (צילום פלאש 90)
הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה חיפה, אשר בראשה עומדת  רות שוורץ חנוך, הודיעה היום (שלישי) כי היא מאשרת את התוכנית להקמת שכונת מגורים חדשה בצפון-מזרח חדרה. על פי הוועדה המחוזית חיפה, שטחה של התוכנית הינו כ-26 דונם.
 
התוכנית כוללת 420 יחידות דיור אשר יוקמו ב-8 בניינים בני 9-15 קומות. מתוך כלל יחידות הדיור כ-84 יוקצו עבור דירות קטנות בגדלים מגוונים של 60-80 מ"ר. מלבד יחידות הדיור שצפויות להיבנות בשכונה החדשה בחדרה, התוכנית מקצה שטח של 1.6 דונם לטובת הקמת מבני ציבור שונים, ביניהם 3 כיתות גן, 3 כיתות מעון ומועדון נוער.
מלבד זאת, הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה כי ישולבו כ-200 מ"ר שטחי מסחר, אשר יוקמו בקומת הקרקע  של אחד ממבני המגורים. לצד כל אלו, התוכנית תכלול חיבורים לרחובות קיימים וכן רחובות מצויים שיהיו מוטי תחבורה ציבורית, וכן הקמת שבילי אופניים.
רונן סגל, מתכנן מחוז חיפה במינהל התכנון, בירך על פרויקט הנדל"ן החדש: "מדובר בתוכנית המציעה ניצול יעיל יותר של קרקע המאושרת לפיתוח. התוכנית מאפשרת הגברת זכויות בניה מצפון דרך השלום, שייתן מענה משמעותי לתוספת יחידות דיור, שטחי מסחר ושטחי ציבור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה