מינויים

לאחר עשור: עורכת הדין בשינוי דרמטי - מתל אביב לחיפה

עו"ד מיכל לביא עוזבת את משרד נ.פינברג ושות' לאחר עשור ובכך גם את המרכז, והיא מצטרפת למשרדו הצומח של עורך דין רועי סבג בחיפה
מערכת ice | 
עורך דין (צילום freepik)
במסגרת עבודתה במהלך העשור האחרון במשרדי נ. פינברג ושות', צברה עורכת הדין מיכל לביא ניסיון עשיר בייעוץ ובייצוג משפטי של המעסיקים הגדולים והמובילים ביותר, כגון בנקים (הבינלאומי, מזרחי, לאומי ואיגוד) וחברות כמו אלדן, ממו גלובל וכימדע תעשיות בע"מ. עורכת הדין מיכל לביא, מחזיקה בתואר ראשון במשפטים מאוניברסיטת חיפה ותואר שני במנהל עסקים וניהול ארגוני, מהקריה האקדמית אונו.
לאחר עזיבתה החליטה עורכת הדין להצטרף למשרד עורכי הדין בראשותו של עו"ד רועי סבג בחיפה, המעניק שירותים משפטיים בתחום דיני העבודה בפריסה ארצית. המשרד מייצג עובדים, מנהלים בכירים, מעסיקים וחברות/

מיכל לביא. צילום: אופיר הייב
בין לקוחות המשרד ניתן למצוא גם את אצטדיון "סמי עופר", החברה הכלכלית של עיריית חיפה, מועדוני ספורט, חברות נדל"ן מובילות כמו דר נופרים וש.ט.א אלון, קבוצת העסקים מירון, חברות כוח אדם שונות, מרכזים מסחריים ועוד.  
לדברי עורך דין רועי סבג, הבעלים של משרד עורכי הדין: "הצטרפותה של עו"ד לביא למשרד מעניקה לנו חיזוק משמעותי בכל הנוגע לייצוג מעסיקים בדיני עבודה.  לביא היא עורכת דין ראשונה במעלה בתחום משפט העבודה ואישיותה ומקצועיותה יוסיפו משקל ותוכן חשובים לפעילות המשרד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה