נדל"ן ותשתיות

יהודי העולם מחפשים דירות בישראל? זה מה שעומד לקרות

בני לובל, מנכ"ל ובעלים של 4 משרדי אנגלו-סכסון בירושלים, חושף כי בשבועות האחרונים גברה ההתעניינות מצד יהודי התפוצות ברכישת דירה בישראל ובירושלים במיוחד. לדבריו, לאחר השבועיים הראשונים למלחמה, שהתאפיינו בעצירה כמעט מוחלטת בפעילות, מוצא עצמו המשרד מטפל בפניות רבות מהממוצע בעבר מצדם
מערכת ice |  2
נדל"ן בישראל (צילום פלאש 90/ יוסי אלוני, pixabay)
יהודי העולם רוצים דירה בישראל, דווקא עכשיו. בני לובל, מנכ"ל ובעלים של 4 משרדי אנגלו-סכסון בירושלים וסביבה, מעדכן כי בשבועות האחרונים גברה מאוד ההתענינות מצד יהודי התפוצות ברכישת דירה בישראל בכלל, ובירושלים בפרט.
לדבריו, לאחר השבועיים הראשונים למלחמה, שהתאפיינו בעצירה כמעט מוחלטת בפעילות, מוצא עצמו המשרד מטפל בפניות רבות מהממוצע בעבר מצד "חוצניקים" – יהודי התפוצות, בעיקר מאירופה ומארה"ב וקנדה.

לפניות אלו 2 הסברים:           
הראשון, פגיעה של ממש בתחושת הבטחון שלהם שם במקומותיהם ובארצותיהם לנוכח התגברות האנטישמיות, אשר למרבה פליאתנו כאן כישראלים וכיהודים, מוציאה לרחובות מאות אלפי מפגינים פרו פלסטינים בכל בירות אירופה והעולם, עם קריאות להשמדת ישראל ולפגיעה ביהודים.        
השני, סולידריות של יהודי העולם עם מדינת ישראל: רבים מהפונים רואים ברכישת נדל"ן בישראל בעת הזו בבחינת "המינימום שאנו יכולים לעשות כדי לחזק ולעזור לכם שם, בישראל".
"מנסיוננו", אומר לובל, "בשני המקרים מדובר בהתענינות שעשוי לקחת עוד זמן מה עד למימושה ותרגומה לעיסקאות רכישה בפועל. בד"כ זה קורה בעת הביקור הבא שלהם בארץ - בפסח, בקיץ, או בחגי תשרי. ואולם - רבים מהם נמצאים כבר עכשיו בארץ במסגרת התגייסות והתנדבות, ו"על הדרך" מבקשים כבר לראות דירות מתאימות. ככל שנראה גם פתיחה מלאה של השמיים והטיסות, חלק מהמתענינים צפויים להגיע גם בחופשות חג המולד וראש השנה האזרחית, בעוד כחודש וחצי".
לובל אופטימי ומספר שבלמעלה מ-50 שנות קיומה של אנגלו-סכסון היו המשרד והרשת שותפים למעשה הציוני של רכישת בית ראשון בישראל למאות אלפי יהודים מרחבי העולם. זה קרה גם אחרי נצחונות מפוארים כגון במלחמת ששת הימים, וגם – להבדיל – כשגאתה האנטישמיות במדינות מסוימות. לובל מזכיר ומציין שהסלוגן של החברה מיום היווסדה (בשנות ה-60 של המאה הקודמת ע"י 2 עולים חדשים בעצמם, אחד מהם אביו – ורנר לובל ז"ל) היה תמיד:
"בנוסף להיענות וטיפול בפניות המתחדשות ואלו הגוברות מצד "חוצניקים", אנו מנצלים את התקופה הנוכחית לקליטת דירות מתאימות למכירה, הכנתן וצילומן בסיורים וירטואלים ובכלל, כדי להיות מוכנים לפניות שכאמור - כבר גוברות" מסכם לובל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    פוטנציאל לעליות במחירי הדירות קריית חיים מערבית שדרות (ל"ת)
    ראובן 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כתבה פרבומית ומטעה. מתענינים כדי לרכוש בחצי מחיר. (ל"ת)
    יעל 11/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור