נדל"ן ותשתיות

חברת החשמל בהודעה חריגה: זה מה שיקרה החל מהיום

חברת החשמל נערכת  למזג האוויר החורפי, במקביל להמשך פעילותה לתיקון נזקים לרשתות החשמל בעקבות המלחמה
מערכת ice | 
חברת החשמל (צילום shutterstock)
מאז פרוץ המלחמה פועלים עובדי חברת החשמל, כמעט מידי יום, בתיקון הנזקים הנגרמים לרשתות החשמל בצפון ובדרום. במקביל, ולקראת החורף, מבצעים עובדי החברה עבודות  תחזוקה מונעת ברשת החשמל לצמצום מפגעים העלולים להגרם  במזג אוויר סוער ובהם  בדיקות קווי הולכה, תחזוקת מתקנים, ניקוי מבדדים, גיזום ושדרוג קווים והוספת תחנות השנאה.
עם זאת, אין מצב של אפס פגיעות ברשת ההולכה, והחברה מבקשת מהציבור  להיערך בהתאם לאירועי מזג האוויר אשר גורמים למפגעים ברשת וכתוצאה מכך להפסקות באספקת החשמל הסדירה. צוותי החברה  ערוכים לכל אירוע על מנת לתקן את הנזקים וההפרעות מהר ככל שניתן כדי להחזיר את אספקת החשמל לסדרה. החברה מבקשת מהציבור להרחיק חפצים שעלולים לעוף מגגות ולחזק פריטים אשר עשויים לפגוע ברשת החשמל. 

במקרים של קריעת חוטי חשמל, הציבור מתבקש לנהוג בזהירות ובבטיחות ולהודיע מיידית לחברת החשמל  בכל אמצעי הקשר: אתר האינטרנט של חברת החשמל, בווטסאפ 055-7000103, במוקד השירות 103, ובדף הפייסבוק.
ניתן להתעדכן בפורטל התקלות של חברת החשמל באתר האינטרנט. במקרה של שימוש במכשירים מצילי חיים, חברת החשמל ממליצה להערך עם סוללות גיבוי ובמקרי חירום להתפנות לבית החולים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה