נדל"ן ותשתיות

נתב"ג 2 בדרך, העיר שצנחה במכירת הדירות ומשבר הממ"דים

הות"ל אישרה את התוכנית המסדירה ומרחיבה את פעילות שדה התעופה בחיפה לפעילות בינ"ל, באזור ב"ש נחתכו מכירות הקבלנים כמעט ב-60%, בחדרה ב-64%, החברה לפיתוח והתחדשות עירונית: יותר מ-250,000 דירות עם ממ"דים ממתינות לאישור
מערכת ice |  2
שדה תעופה נתב"ג (צילום Magma Images)
מחירי הדירות בתל אביב צנחו באוקטובר: מה קורה בשאר הארץ? השוואת מחירי העסקאות שבוצעו בחודשים אוגוסט – ספטמבר 2023 לעומת מחירי העסקאות שבוצעו בחודשים יולי - אוגוסט 2023 נמצא כי מחירי הדירות נותרו ללא שינוי. לידיעה המלאה לחצו כאן.
אם יש לכם ממ"ד, בכמה הדירה שלכם שווה היום יותר? בדקנו: כשירי הטילים נמשך והביקוש לדירות עם ממ"ד מזנק – איזה אפקט יש לכך על שווי הנכסים? דן מויאל, ערן סיב, רויטל רוט וישראל יעקב מסבירים. לידיעה המלאה לחצו כאן.

הנאחס של הולנדיה: חטפה טיל באותו המפעל שנהרס ב-2019: 4 שנים לאחר שהמחסן של הולנדיה נפגע המבנה החדש נפל שוב קורבן לירי טילים מאסיבי. זו לא הפעם הראשונה שרקטה פוגעת במתחמי המפעל. כבר ב-2019, רקטה פגעה במחסן של החברה והביאה לשריפת המלאי. המבנה החדש שנבנה על הריסות המחסן השרוף, הוא זה שנפל קורבן לירי הטילים המאסיבי לשדרות. לידיעה הבאה לחצו כאן.
משבר הממ"דים בישראל נחשף: 250,000 דירות ממתינות לאישור: החברה לפיתוח והתחדשות עירונית: יותר מ-250,000 דירות עם ממ"דים ממתינות לאישור. ניר שמול, מנכ"ל החברה: "התחדשות עירונית מצילה חיים - יש להפעיל נוהל חירום לקידום הפרויקטים". לידיעה המלאה לחצו כאן.
נמל תעופה בינלאומי חדש בישראל: היכן יפעל נתב"ג 2? הות"ל אישרה את התוכנית המסדירה ומרחיבה את פעילות שדה התעופה בחיפה לפעילות בינ"ל. הוועדה לתשתיות לאומיות החליטה לקבל את עיקר המלצות החוקרת לתת"ל 80 א' ולהעבירן לאישור הממשלה, בין המשיגים לתוכנית – יזמי התחדשות עירונית שיוצגו ע"י משרד ענת בירן – עורכי דין. לידיעה המלאה לחצו כאן.
הנדל"ן בישראל בצניחה: זו העיר שצנחה ב-64% במכירת דירות: הכלכלנית הראשית פרסמה את סקירת הנדל"ן החודשים וחשפה כי בחודש ספטמבר 2023 נרכשו 5,880 דירות, ירידה של 26% בהשוואה לספטמבר אשתקד. באזור ב"ש נחתכו מכירות הקבלנים כמעט ב-60%, בחדרה ב-64%. לידיעה המלאה לחצו כאן.
קיצור של עד 4 שנים: מהפכה בהיתרי הבנייה בישראל: הרפורמה לרישוי מהיר יוצאת לדרך: לראשונה אישור התוכנית יהווה גם את היתר הבנייה. שר הפנים, משה ארבל, חתם על התקנות  שיאפשרו אישור תוכנית והיתר בדיון אחד, הרפורמה תשחרר את "הפקק" בהיתרי הבנייה ותקצר בין 1-4 שנים בתהליך. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    השר ארבל תותח!!! (ל"ת)
    גל 11/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    בוגד ך
    דידי 11/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השופט ...מה אתה דפוק אתנ בכלל שופט .איך אתה.פוסק כזה דבר אתה מאבד. מהכבוד שלך אידיוט
    סגור