נדל"ן ותשתיות

הישג לבוני התיכון: תמשיך בבניית פרויקט הפינוי בינוי בקריית אונו

לאחר שעצרה את פרויקט הבנייה בעקבות חדירה לא חוקית לשטח עתידי של רשת המטרו, בוני התיכון קיבלה אישור מהוועדה לתשתיות לאומיות להמשיך בבניית הפרויקט הגדול
מערכת ice | 
צילום פלאש 90/ יונתן זינדל
לאחר שנעצר בעקבות חדירה לשטח של אחת מתחנות המטרו העתידיות, פרויקט הפינוי בינוי של חברת "בוני התיכון" ברחוב לוי אשכול שבקרית אונו קיבל אישור להמשיך בבנייה. במסגרת המתווה הפשרה, הפרויקט יוכל להמשיך בתהליך בנייה בעוד חודשיים.
הנפגעים הגדולים ממתווה זה הם בעלי הדירות של בניין סמוך, בו מתבצע פרויקט תמ"א 38. פרויקט התמ"א יאלץ להיעצר והיזם יצטרך להרוס חלק מהמבנים שכבר נבנו כמו ממ"דים ומפרסות.
כזכור, צו הפסקת עבודה הוטל על הפרויקט המדובר לאחר שהתגלה כי החברה ביצעה חפירה לא חוקית לתוך שטח בנייה עתידי של חברת המטרו, בו אמורה להיבנות בעתיד תחנה שתשרת את הנוסעים.
בפרויקט הפינוי בינוי נהרסו ארבעה בניינים שבהם היו 120 דירות. במסגרת הפרויקט, חברת בוני התיכון צפויה לבנות שלושה מגדלי מגורים שבכל אחד מהם יהיו 17-21 קומות עם 359 דירות בסך הכול. מתוך הדירות הללו, כ-221 צפויות להיות מיועדות למכירה ו-138 דירות צפויות להימסר לדיירים שפונו במסגרת המיזם. כעת לאחר שקיבלה את האישור, חברת הנדל"ן תוכל להמשיך בבנייה של המיזם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה