נדל"ן ותשתיות

סופר פארם משנה כיוון: משיקה סניף חדש ב-5 מיליון שקל

סופר-פארם פותחת את חנות הקונספט GALLERY בקניון מול הים באילת בשטח של כ-500 מ"ר בהשקעה של 5 מיליון שקל. סניף זה מצטרף לסניף GALLERY הראשון שהושק לפני כשנתיים בראשון לציון
מערכת ice | 
סופר פארם (צילום רועי טפר)
סופר-פארם משיקה את חנות הקונספט GALLERY בקניון מול הים באילת. הסניף יציע חווית קנייה בינלאומית עם מותגי-העל המובילים, מותגי דראגסטור ומותגי אינדי. סניף זה מצטרף לסניף GALLERY שכבר הושק לפני שנתיים בראשון לציון.
החנות החדשה שהושקה ב-5 מיליון שקל, כוללת מתחם דרמו-קומסטיקה ומוצרי טבע, מתחם אופטיקה, בית מרקחת ומגוון מוצרי צריכה הקיימים בסניפי סופר-פארם. סניף הקונספט החדש באילת משתרע על שטח של כ-500 מ"ר.

דני לוזון, המשנה למנכ"ל וסמנכ"ל הסחר בסופר-פארם: "השקת סניף הקונספט GALLERY באילת תאפשר לנו מעתה להציע בעיר הדרומית חוויית קנייה בינלאומית, הכוללת מגוון מותגים החל ממותגי יוקרה בינלאומיים, ועד למותגי אינדי שצמחו דרך הרשתות החברתיות".
הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר וקוסמטיקה בסופר-פארם: "סניף סופר-פארם GALLERY אילת יציע ללקוחות בשורה חדשה בתחום הביוטי עם עשרות מותגי יוקרה לצד עיצוב בינלאומי. חנות ה-GALLERY מביאה לראשונה לעיר אילת מותגים בינלאומיים שלא נמכרו בה עד היום. בGALLERY- אילת ניתן למצוא מותגי ביוטי אשר יתאימו לכל אחת ואחד, בישום מסורתי לצד בישום נישה, ומגוון מותגי איפור וטיפוח בינלאומיים".
שירן אליצור, מנהלת פיתוח ויבוא מותגים ברשת סופר-פארם: "לפי דוח שפורסם בתחילת השנה, עד 2030 דור ה-Y, ה-Z והאלפא יהיו הצרכנים העיקריים של מותגי היוקרה. הקהל של היום משלב צריכה של מותגי על עם מותגים נגישים ולא מתנצל על זה. היום ניתן לראות כי כמו שהמותג אסנס התפוצץ בטיק טוק – כך גם מותגי יוקרה כמו דיור ושאנל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה