נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בחצי מיליארד שקל: זו העיר שתיהנה מפינוי בינוי

גשם החזקות זכתה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית בקרית אתא, הכולל 84 יח״ד דיור אשר במקומם יוקמו 3-4 בניינים וכ-400 יח״ד חדשות
מערכת ice |  1
קרית אתא (צילום דוברות עיריית קרית אתא)
קרית אתא מתחדשת: גשם החזקות מודיעה על זכייה במכרז יזמים בפרויקט התחדשות עירונית, בהיקף שנאמד בכ-500 מיליון שקל. מתחם הפינוי בינוי כולל 84 יחידות דיור אשר במקומם יוקמו 3-4 בניינים וכ-400 יח״ד.
מתחם הפינוי בינוי החדש אשר מקודם בתקופה האחרונה בעיר, נמצא בפינת רחוב סוקולוב - העצמאות וכולל כ-84 דירות ישנות שיהרסו ובמקומם יוקמו כ-400 יח״ד חדשות ב-3-4 בניינים חדשים. עלות ההקמה היא כ-500 מיליון שקל ועל חידוש שכונת המגורים אחראית חברת ״גשם החזקות״ אשר זכתה במכרז היזמים.

העיר קרית אתא צפויה לשנות את פניה בשנים הקרובות ועל פי תוכנית המתאר העירונית היא צפויה להוסיף לשטחה עשרות אלפי יחידות דיור תוך כ-15 שנה בלבד, כאשר ניצול משאב הקרקע היא אחת הדרכים היעלות על מנת להוסיף כמות גדולה שכזו. בשנים האחרונות העיר מקדמת בשטחה פרויקטים רבים של פינוי בינוי. במסגרת הפרויקטים הללו בניינים ישנים ונמוכים נהרסים ובמקומם נבנים בנייני מגורים חדשים הכוללים מאות יחידות דיור חדשות תוך עירוב שימושים ושמירה על ערכי השכונה.
הפרויקט הינו בייזום, תכנון וביצוע של החברה, דבר המייצר וודאות מוחלטת לאיכות וקיצור תהליכי התכנון והביצוע. כל דירת תמורה תקבל תוספת של כ-20 מ"ר + מרפסת שמש + חניה + מחסן + שדרוג לקומה גבוה יותר + שמירה/שדרוג על כיווני אוויר. בבניין החדש ייבנה לובי מפואר הכולל ריהוט ופינת ישיבה מעוצבות, מועדון דיירים מאובזר ופינות גינון מעוצבות בהיקף המתחם. הדיירים יקבלו מעטפת תמיכה מלא מגשם לרבות עזרה במציאת דיור חלופי, שינוע, אריזה, עיצוב פנים ועוד.
גשם החזקות בשליטתם של יוסי מזרחי ושמגר ואקנין, הינה בעלת צבר הפרויקטים מהגדולים בארץ עם למעלה מ-26,000 יחידות דיור בשלבי תכנון וביצוע, כ-260,000 מ"ר שטחי מסחר ותעסוקה וכ-1000 חדרי מלון ב-26 ערים שונות בארץ. בנוסף, מדווחת החברה על שווי מכירות של 763 מיליון ש"ח מתחילת השנה, אל מול שווי מכירות של 259 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ואף אחד?!
    יוספי 07/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ואף אחד לא מבין כאן את הטירוף?! 1. להיות אנטי-קומוניסט בכול מחיר! 2. להיות בעד פיצוץ אוכלוסין בכול מחיר! ואתם חושבים ומיתממים שלא תשלמו על זה?! אתם גם רוצים להיות אנטי-שיתופיים שזה אומר שאתם רוצים שמישהם אחרים יהיו עבדים שלכם! , וגם לבנות ולהשריץ עוד ועוד ילדים ושהטבע יוכל להמשיך לספק לכם משאבים?! דהיינו , שמספר האנשים ייגדל כששטח כדור-הארץ נשאר קבוע?! .... הרי בכך אתם במו ידיכם מייצרים דיקטטורות , ומלחמת עולם שלישית!(לא גידפתי ואמרתי את דברי בקיצור,-נמרץ ובשפה של פוליטיקלי-קורקט) אז תאשרו בבקשה את תגובתי!
    סגור