נדל"ן ותשתיות

פרויקט הענק בתל אביב יוצא לדרך: עשרות דירות חדשות ייבנו

בנייני העיר הלבנה בשותפות עם אקו סיטי, זכו השבוע במכרז להקמת פרויקט דובנוב 18 בתל אביב. במסגרת הפרויקט, החברות יהרסו בניין בעל 44 דירות על חלקת שטח של 5 דונם, ובמקומו יקימו בניין חדש עם ארבע כניסות וכ-80 דירות חדשות
מערכת ice |  4
הפרויקט בתל אביב (צילום IT STUDIO דובנוב 18 תל אביב)
בנייני העיר הלבנה בשותפות עם אקו סיטי, זכו השבוע במכרז להקמת פרויקט דובנוב 18 בתל אביב. במסגרת הפרויקט, החברות יהרסו בניין בעל 44 דירות על חלקת שטח של 5 דונם, ובמקומו יקימו בניין חדש עם ארבע כניסות וכ-80 דירות חדשות. על החלקה חלה תכנית רובע 4 ושטחי הדירות החדשות ינוע בין 180-300 מ"ר. 
על פי התוכנית של בנייני העיר הלבנה ואקו סיטי, בעלי הקרקע יקבלו דירות גדולות פי 1.5 משטח הדירה הנוכחית, לצד תקציב של 1.5 מיליון שקל לכל דירה עבור שדרוגים. בנוסף, החברות ישקיעו בתוספת חללים ציבוריים משותפים לטובת דיירי הפרויקט, שימוקמו בקומת הקרקע אל מול גינה פנימית בשטח של כ-580 מ"ר. על פי ההערכות, היקף ההכנסות בפרויקט יעמוד על מעל לחצי מיליארד שקל. 
את הפרויקט תיכנן וילווה האדריכל גידי בר אוריין. את הדיירים יצגו עו"ד זיו גרומן ואסף שפי  ממשרד עורכי הדין גרומן. את היזמים ייצג אורן ארדמן ממשרד שטיינמץ, הרינג, גורמן.
אקו סיטי ובנייני העיר הלבנה ידועות בפעילותן הרחבה בתל אביב ומזוהות עם רובעים 3 ו-4. הזכייה בפרויקט דובנוב 18 מצטרפת לזכייה בפרויקט משותף של השתיים במאנה- קצנלסון לפני כחודשיים. לפרויקט מאפיינים דומים, הן בהיקף והן במיקום הגיאוגרפי בקרבה לדובנוב 18.
עומר גוטהולץ, סמנכ"ל התחדשות עירונית, בנייני העיר הלבנה: "לחברת בנייני העיר הלבנה ולחברת אקו סיטי יש עבר עשיר שנים מאחוריהם. היסודות של שתי החברות מצויים בצמיחתה של ההתחדשות העירונית בתל אביב בבניינים לשימור בתחילה שנות ה2000 . החברות חולקות ערכים דומים בחזון ובשאיפה לתכנון מדויק, איכות ביצוע ורמת שירות גבוהה. שמנו לעצמן כיעד אסטרטגי  לחדש ולפתח את שכונת גינת דובנוב ואנחנו מתרגשים מהתהליך".
אילי בר, שותף ומנכ"ל משותף, אקו סיטי: "לשמחתנו הפעילות המשותפת של החברות במתחם דובנוב הצליחה ליצור עבור בעלי הדירות בפרויקטים בהם זכינו ערך מוסף משמעותי. מדובר במתחם יוצא דופן במרכז תל אביב שמחייב התייחסות ייחודית בהיבטי הייזום, התכנון והביצוע. אנחנו מביאים במשותף ניסיון מצרפי של מעל 100 פרויקטים בתל אביב ומתייחסים אל הפרויקטים במתחם דובנוב כאתגר מרגש במיוחד. זה הר המידוריאמה של כל היזמים בתל אביב".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חוסר דיוק יחצני עלוב
    בושה 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הכתבה נועדה להפעיל לחץ על בעלי הדירות. ופורסמה הצבכל עיתון כלכלי. אחרי הבהרה של בעלי הדירות ב 18 הוספה פסקה בכתבה בדה מרקר שציינה שלא קיימת הסכמה. ההרס שמוצע על ידי היזמים: צמצום השטחים הירוקים בנייה רוויה שאינה מתאימה לתשתיות הקיימות היעדר תכנון של המרחב הציבורי הגדלת עלויות ללא מידה עבור בעלי הבתים החדשים שינוי המרקם האנושי של השכונה עדיין לא קורצים לכולם. ת
    סגור
  • 3.
    הם משקרים בראש חוצות תשטלו את בעלי הדירות (ל"ת)
    עמליה לבנון 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    שקר וכזב
    דפנה הראל קמור 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא היה ולא נברא והיכן מערכת אייס שתבדוק אם יש דברים בגו. למשל מול עיריית תל אביב, למשל מול וועדי הבניינים, למשל מול מהנדס העיר.
    סגור
  • 1.
    כולה בטון יא רבנן (ל"ת)
    יוסי 06/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור