נדל"ן ותשתיות

חנוך דאום בעסקה של 8.3 מיליון שקל: זה הבית שרכש

הידוענים ממשיכים להסתער על עולם הנדל"ן: נועה קירל, איתי לוי, עומר אדם ועדן בן זקן ועכשיו גם איש הטלוויזיה והפובליציסט חנוך דאום שגורף את הפירות לאחר הצלחת הספרים וקריית הסטנדאפ, ורכש בית חדש ומפואר ביישוב האון שעל גדות הכנרת, בסכום עתק של 8.3 מיליון שקל בסך הכל. האם המשפחה בדרך לעזוב את ההתנחלות?
מערכת ice |  8
חנוך דאום (צילום פייסבוק/חנוך דאום)
השקעות הנדל"ן מתחזקות לאחרונה בעולם הידוענים בארצנו: העיתונאי ואיש התקשורת הוותיק חנוך דאום, שרק לאחרונה הוציא את ספרו השני והמצליח "החיים הם רק תקופה", קנה בית חדש ומפואר ביישוב האון שעל גדות הכנרת, בסכום עתק של 8.3 מיליון שקל בסך הכל, כך על פי חשיפה של דרור מרמור בעיתון גלובס.
על פי הדיווח, הקומיקאי ובני משפחתו לא יעזבו את ביתם שבהתנחלות אלעזר שבגוש עציון, אך דאום עצמו כן מבלה חלק מזמנו בבית החדש עם הנוף לכנרת, אותו רכש במחיר של כמעט פי 2 ממחירי הבתים ביישובים הסמוכים.
הסתערות הידוענים על הנדל"ן החלה עוד לפני דאום: רק לאחרונה נודע כי הזמר חנן בן ארי, שמתגורר עם אשתו וילדיו כיום בפרדס חנה-כרכור רכש בשנה האחרונה וילה מפוארת בעיר ב-5 מיליון שקל. הוילת בת שמונה חדרים ברחוב קטן ושקט של בתים פרטיים בקרבת הרחוב בו הוא מתגורר כיום ואין ספק שהעלות של הווילה מראה שיש לבן ארי לא מעט סיבות לחגוג.
את הווילה החדשה של משפחת בן ארי, שניצבת על שטח של כחצי דונם ובה גינה רחבת ידיים, רכש הזמר בסכום המוערך בכ-5 מיליון שקל ובימים אלה היא עוברת שיפוץ, כך שכבר בקיץ הקרוב, המשפחה תכנס לווילה המשופצת.
 
גם נועה קירל רכשה לאחרונה דירת מיני פנטהאוז במתחם הנחשק על חוף הים בצפון תל אביב בפרוייקט "שדה דב", בסכום של 10.180 מיליון שקל. עוד לפני כן פורסם כי עדן בן זקן רכשה בית בדובאי בסכום המוערך ב-4 מיליון שקל וזאת לאחר שרכשה בעבר שני פנטהאוזים בתל־אביב וראשון לציון.
תגובות לכתבה(8):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 7.
    לא מבין
    נתי 06/2023/07
    הגב לתגובה זו
    0 3
    איך בתקופה כזאת קשה כשבתל אביב מליון צעירים שוכרים קופסאות דיור באלפי שקלים מר חנוך מעיז לקנות אחוזה במליונים רק כדי לנפוש בה לפעמים היכן ההיתחשבות
    סגור
  • ממש
    חבל 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סולידריות? מה אתה רוצה ממנו יש לו כסף שיהיה לו לבריאות... האם המהלך נכון כלכלית? לדעתי לא... יכל לחכות עוד שנה ולקנות בהנחה של 50%
    סגור
  • 6.
    עובדים קשה מגיע להם. למה זה מצדיק כתבה? (ל"ת)
    יעל 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    נהדר, מפרגנת להם בשמחה??
    Klm 06/2023/06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מה זה מעניין???? שיהיה להם בשמחה ובריאות, זה לא עניין שלי ולא של אף אחד אחר
    סגור
  • 4.
    את מי בכלל אתה מעניין
    צבי 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אתה ממש משעמם
    סגור
  • 3.
    הזיה. לקנות פנטהואז במדינה ערבית? (ל"ת)
    למה ומדוע? 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 2.
    נדלן זה מה שנשאר בסוף
    מפרגן 06/2023/05
    הגב לתגובה זו
    5 0
    השקעות נכונות
    סגור
  • 1.
    אז יאללה, תמשיכו להיות פריירים ולשלם 150 ש"ח לכרטיס להו
    אני 06/2023/04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    להופעה של שעה וחצי ....
    סגור