נדל"ן ותשתיות

עמוס לוזון בפרויקט נדל"ן חדש של 75 מיליון שקל

איש העסקים עמוס לוזון כבר חושב קדימה לאחר המשבר המתוקשר עם בת זוגתו אירית רחמים. פרויקט במרכז רפואי בצפון למשך שנתיים ב-75 מיליון שקל
מערכת ice | 
עמוס לוזון (צילום יוטיוב/הוט, vecteezy)
איש העסקים עמוס לוזון, אינו מתרגש מהדיווחים לאחרונה על פרידתו מבת זוגתו אירית רחמים, וכבר יוצא בפרוייקט חדש בצפון הארץ בתמורה ל-75 מיליון שקל. העבודה בפרוייקט תחל כבר במהלך החודש הקרוב והיא צפויה להימשך כשנתיים.
מדובר בפרויקט בחברה בת של קבוצת עמוס לוזון ובבעלותה, חברת רום גבס חיפוי וקירוי, שקיבלה הזמנה לביצוע פרויקט הכולל ביצוע עבודות תשתית, גמר ומערכות במרכז רפואי בצפון הארץ.
חברת הבת של לוזון תבצע עבודות תשתיות ראשיות ועבודות גמר ומערכות בלובאים של המבנה הראשי וכן עבודות תשתיות ראשיות בקומות המרתף של מבנה החניון. להערכת החברה, אומדן סך התמורה אשר תתקבל ברום ממזמין העבודה עומד על סך של 75 מיליון שקל בתוספת מע"מ והפרשי הצמדה. יש לציין כי ההסכם הינו למדידה וישולם לפי כמויות שיבוצעו בפועל.

כזכור, לאחר 8 שנים של זוגיות מתוקשרת, נפרדו איש הנדל"ן עמוס לוזון והמפיקה אירית רחמים. בת זוגתו לשעבר אישרה את הדברים לראשונה למערכת וואלה סלבס, ואמרה כי "עמוס ואני חווים סוג של משבר במערכת היחסים הזוגית בינינו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה