נדל"ן ותשתיות

אשטרום נכסים ו-RAY TLV יאתרו קרקעות לפיתוח בתל־אביב

אשטרום ו-RAY TLV ינסו לאתר קרקעות במבנה משפטי מורכב שיאפשרו פוטנציאל השבחה גבוה בתל־אביב; RAY TLV אמורה להשלים את יציקת הפעילות שלה לתוך אנטיקלינה ובכך להפוך לחברה ציבורית
ניצן כהן | 
בורסה (צילום vecteezy)
אשטרום ו-RAY TLV חתמו על הסכם לשיתוף פעולה שבמסגרתו יבחנו החברות הקמת פרויקטים משותפים בעיר תל־אביב. על פי ההסכם, החברות יפעלו לאיתור קרקעות ורכישתן, השבחתן, בניית הפרויקטים וניהולם בפועל כנכסים מניבים.
הסכם שיתוף הפעולה נחתם לתקופה של שנתיים. RAY TLV עוסקת בקידום תוכניות בנייה בהיקפים גדולים בתל־אביב, ומעוניינת לשתף פעולה עם אשטרום שנחשבת לאחת מחברות הנדל"ן החזקות בישראל, מה שיאפשר פעולה יחסית מהירה לאחר איתור הנכסים הרלוונטיים. חלוקת העבודה בין שתי החברות תהיה כך ש-RAY TLV תפעל לאיתור קרקעות במיקומים אטרקטיביים, איחוד ותכנון המתחמים ואשטרום נכסים תוביל את תהליך הייזום, ההקמה וניהול הנכסים.

חברת RAY TLV יצקה לאחרונה את פעילותה לחברת אנטיקלינה הציבורית ועתידה להחזיק בכ-86% ממניות החברה הממוזגת. השלמת המיזוג צפויה בחודש מאי 2023 ומניית החברה תחל להיסחר בבורסה בת"א. 
אבי רומנו וזיו פופלבסקי, מייסדי RAY TLV: "שיתוף הפעולה האסטרטגי שחתמנו עליו עם חברה מקצועית, יציבה ורבת מוניטין כמו אשטרום נכסים הוא עוד צעד משמעותי בתוכנית להרחבת פעילותנו בתחום הרכישה וההשבחה בשנים הקרובות, והוא הבעת אמון מובהקת ביכולותיה של RAY TLV בתחום. החיבור היום עם שותף ותיק, מקצועי וגדול יאפשר להרחיב את הפעילות המשותפת של החברות בעיר ולייצר פרויקטים משמעותיים".  
RAY TLV נמצאת בבעלותם של אבי רומנו, זיו פופלבסקי ואון גולדשטיין והיא מתמחה ברכישה והשבחה של קרקעות ונכסים מורכבים בת"א, בעלי פוטנציאל תכנוני משמעותי לטובת פרויקטים בעירוב שימושים הכוללים מגורים, תעסוקה ומסחר. החברה פועלת כיום לקידום תוכניות במספר מוקדי תעסוקה בעיר תל אביב, בהם רמת החייל, יד אליהו, נווה שאנן ועוד. בבעלות החברה שבעה פרויקטים בעיר בהיקף זכויות פוטנציאלי של כ-350 אלף מ"ר ובשנתיים האחרונות ביצעה עסקאות בהיקף של כ-250 מיליון שקל.
אשטרום נכסים מקבוצת אשטרום, עוסקת בתחומי הנדל"ן המניב בארץ ובחו"ל (פועלת בחו"ל כיום בגרמניה ובאנגליה). החברה מחזיקה ומנהלת באופן שוטף למעלה מ-750 אלף מ"ר של מבני משרדים, מסחר, תעסוקה ותעשייה ומקדמת בנוסף עוד כ-400 אל, מ"ר של שטחי תעסוקה מעורבי שימושים במספר פרויקטים הנמצאים בתהליכי ייזום. מנכ"ל החברה הינו ירון רוקמן ויו"ר החברה הינו רמי נוסבאום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה