נדל"ן ותשתיות

מענק של 7,500 שקל לבעלי דירות? הטבת מס חדשה בדרך

?בעקבות החלטת ועדת הכספים של הכנסת בנושא הגדלת תקרת הפטור למשכירי דירות ל-7,500 שקל, ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת שניר טוען: "חלטה זו לעלות את תקרת הפטור הינה צעד חשוב מאוד לטובת משכירי ושוכרי הדירות בישראל"
מערכת ice | 
נדל"ן (צילום מערכת אייס, pexels)
בוועדת הכספים של הכנסת השבוע עברה החלטה חשובה בנושא הגדלת תקרת הפטור למשכירי דירות לסכום של 7,500 שקל. ניר שמול, מנכ"ל החברה לפיתוח והתחדשות עירונית וחברת שניר, הסביר מדוע מדובר בבשורה חיובית.
"ועדת הכספים אישרה בימים אלה, את הגדלת תקרת הפטור למשכירי דירות ל- 7,500 שקל. כשאנשים קונים פחות דירות, מחירי השכירויות מאמירים ותקרת הפטור עולה", הסביר שמול. "החלטה זו לעלות את תקרת הפטור ל-7500 שקל הינה צעד חשוב מאוד לטובת משכירי ושוכרי הדירות בישראל".
 
עוד הסביר: "לאור הירידה בקצב מכירת הדירות בישראל בחודשים האחרונים, מחירי השכירויות ממשיכים לעלות בעיקר באזורי הביקוש והחלטת ועדת הכספים הינה צעד נכון וראוי במלחמה ביוקר המחייה בישראל. עד היום משכירים רבים השיתו את נטל המס על ציבור השוכרים של הדירות וגלגלו את המס על ציבור השוכרים שנאנק גם כך ביוקר המחייה הולך ומאמיר בישראל".
לדבריו: "תקרת הפטור הקודמת הייתה נמוכה ולא מתאימה לעליית שכר הדירה בשנים האחרונות ולא עודכנה תקופה ארוכה והעדכון הנוכחי מתאים את שכר הדירה לעלויות במחירי השכירויות בשנים האחרונות. הדבר גם יגרום למשכירים שהעלימו עד היום מיסים ולעשות קומבינות  כאלו ואחרות עם השוכרים לשקול בשנית האם להעלים מס או לחילופין לדווח על שכר הדירה האמיתי כאשר תקרת הפטור עלתה לשכר דירה ראוי לשוק השכירות בישראל כיום"
לסיום הסביר: "ועדת הכספים של הכנסת אישרה בעצם,  פרק בחוק ההסדרים הקובע הטבת מס חדשה למשכירי דירות. לפי הצעת החוק, בעל דירה יחידה שמשכיר אותה לאדם אחר, ומתגורר בדירה שכורה אחרת שעליה הוא משלם דמי שכירות, יוכל לנכות מהכנסתו החייבת במס את דמי השכירות שהוא משלם - מדובר בהטבה משמעותית של אלפי שקלים בשנה למשקי הבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה