נדל"ן ותשתיות

פרויקט פינוי בינוי נוסף לאיציק תשובה: איזו עיר בחרה להתחדש?

קבוצת איציק תשובה מודיעה כי נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי בשני בניינים ברחוב בן אליעזר (22-24) ברמת גן. במסגרת הפרויקט ייהרסו 48 יחידות דיור ו-9 חנויות, ובמקומן ייבנו שני מגדלי מגורים, בעלי 150 יחידות דיור ושטחי מסחר בקומת הקרקע
מערכת ice |  2
מתחם בן אליעזר רמת גן (צילום יחצ)
קבוצת איציק תשובה מודיעה היום (ראשון) כי נבחרה לבצע פרויקט פינוי בינוי בשני בניינים ברחוב בן אליעזר (22-24) ברמת גן. במסגרת הפרויקט ייהרסו 48 יחידות דיור ו-9 חנויות, ובמקומן ייבנו שני מגדלי מגורים, בעלי 150 יחידות דיור ושטחי מסחר בקומת הקרקע.
הבחירה בתשובה התבצעה במסגרת מכרז דיירים שנערך בקרב בעלי הדירות. אלו האחרונים צפויים לקבל תמורה שתכלול תוספות בנייה של כ-22 מ"ר הכוללים ממ"ד ומרפסת שמש. על תכנון הפרויקט אמון משרד האדריכלים גל אור פישביין. את הדיירים מייצג רן ברא"ז, ממשרד לוי טילר ברא"Z ושות' (בבניין מספר 24) ועורכי הדין דורון אריאל ואלעד בן יורם, ממשרד דורון אריאל ושות' (בבניין מספר 22).
לא מדובר בפרויקט היחיד של הקבוצה בתחום פינוי בינוי לאחרונה. הקבוצה נבחרה להקים פרויקט דומה בשכונת קטמון בירושלים. הפרויקט נמצא בשלבי תכנון מתקדמים בוועדה המחוזית ועתיד לכלול הריסה של 56 יחידות דיור בבניינים ישנים, ובנייה של 210 יחידות חדשות בשני מגדלי מגורים של עד 30 קומות. בקומת הקרקע ייבנו שטחי מסחר ומבני ציבור.
לדברי ויקטור חביב, מנכ"ל קבוצת איציק תשובה: "אנו מודים לבעלי הדירות על שנתנו בנו את אמונם ובחרו בנו לביצוע הפרויקט. אנו פועלים להחתמת הדיירים ובהמשך נפעל להגשת התכנון להיתר בנייה מהרשות המקומית. בכוונתנו לייצר בשני המגרשים מתחם גדול מעורב שימושים שישפר את איכות חייהם של הדיירים ואת נראות השכונה כולה. קיבלנו החלטה אסטרטגית להרחיב את פעילותינו בתחום ההתחדשות העירונית, מתוך הבנה שנתח גדול מהבנייה החדשה בישראל יהיה במסגרת התחדשות עירונית בשנים הקרובות. יש לנו פרויקטים בשלבי תכנון שונים במספר ערים בישראל, כמו נתניה, תל־אביב, ירושלים ורמת גן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה עוד חשוב לדעת על פרוייקט פינוי בינוי?
    גלעד 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חלק גדול מהמקרים פרוייקט פינוי בינוי מאפשר לעשות סדר בפריטים שבתכולת הדירה וכן להפיק רווח אלטרנטיבי שניתן להפיק מהחפצים שאין בהם עוד צורך. הדבר נכון בעיקר בדירות של אנשים מבוגרים. ככל שיש בדירה פריטים ישנים כמו תקליטים, ספרים, עיתונים ישנים או כל פריט משנות החמישים, יש מצב שמדובר על פריטי אספנות בעלי ערך כספי. אם אתם רוצים לדעת כיצד להעריך את תכולת הדירה באופן עצמאי חפשו בגוגל "פינוי דירה יוסף האוסף" וקבלו מאמר מדוייק שמסביר איך לעשות זאת.
    סגור
  • 1.
    תבדקו קצת באינטרנט מי זה איציק תשובה
    מוטי 04/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם איציק וגם רמי תשובה , לא מסיימים את הפרויקט עד הסוף, רצוי לבדוק את התביעות נגדם של פרויקטים לא סופיים. לא להיות שבויים על ידי הקבוצות של משפחת תשובה, השם שלהם טוב רק לגז ולא יותר,
    סגור