נדל"ן ותשתיות

מקס סטוק מגיעה לראשונה לעיר הזו: איפה נפתח הסניף החדש?

רשת מקס סטוק ממשיכה להתרחב. הרשת פותחת בעכו את הסניף ה-59 וזה משתרע על פני 300 מ"ר. מדובר בסניף 'מיני' שימוקם במגדלי מקס בעיר
מערכת ice | 
מקס סטוק (צילום פייסבוק/מקס סטוק)
בטיימינג אביבי במיוחד ורגע לפני חג הפסח, רשת מקס סטוק מממשיכה במגמת ההתרחבות וההנגשה, ופותחת סניף מיני מקס חדש בעכו. הסניף החדש, שנפתח הבוקר (שלישי) מממוקם במגדלי מקס בעכו, מתפרש על שטח של 300 מ"ר ומצטרף ל-58 הסניפים הפרוסים ברחבי הארץ .
כמו תמיד, גם הסניף החדש יציע לקהל הרחב מעכו והסביבה מגוון עשיר של פריטים ממגוון תחומים במחלקות המוכרות והאהובות: ציוד משרדי, עיצוב הבית, כלי בית ומטבח, מחלקת צעצועי ילדים, מחלקת ספורט, יצירה, מחלקת ימי הולדת ואירועים, חיות מחמד, ניקיון ועוד.
לפתיחת הסניף וקביעת מזוזה הגיע אורי מקס, מנכ"ל ובעלי רשת מקס סטוק, שלמה כהן משנה למנכ"ל מקס סטוק, בן מקס מבעלי מתחם מגדלי מקס עכו, יגאל פלס ותומר שי מנהלי הסניף ובכירים נוספים.
לדברי אורי מקס, מנכ"ל ובעלי רשת מקס סטוק: "כחלק מהאג'נדה של רשת מקס סטוק, בה אנו דוגלים בהתרחבות ובהגעה לכל נקודה בארץ, אני נרגש להשיק את הסניף ה-59 של הרשת בעכו בערב חג הפסח. אנו שמחים לפתוח היום את סניף מיני מקס עכו ולהעניק חווית קנייה ייחודית, המתאימה לכל המשפחה במחירים האטרקטיביים לכל כיס לתושבי העיר והסביבה. אנו מזמינים את הקהל הרחב להגיע ולקחת חלק מחוויית מקס סטוק. פסח שמח לכולם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה