השוק

חברת הפרופטק הישראלית Localize מתרחבת לשיקגו ודרום פלורידה

חברת טכנולוגיית הנדל"ן מובילה מהפכה עולמית בתחום הפרופטק, ומאפשרת הן לרוכשי הדירות והן לסוכנים לייעל ולפשט את תהליכי המכירה והקנייה של נכסים
מערכת ice | 
עומר גרנות (צילום אורית פניני)
Localize הישראלית, חברה טכנולוגית העוסקת בנדל"ן למגורים וממוקמת בניו־יורק ובתל־אביב, מודיעה על הרחבת פעילותה לאזור שיקגו ודרום פלורידה. Localize היא חברה אחות ל-madlan הישראלית המובילה בשוק הנדל"ן המקומי.
Localize מובילה מהפכה עולמית בתחום הפרופטק, ומאפשרת הן לרוכשי הדירות והן לסוכני נדל"ן לייעל ולפשט את תהליכי המכירה והקניה של נכסים. החברה פיתחה טכנולוגיה מבוססת בינה מלאכותית וביג דאטה ההופכת את הליך רכישת הדירה לקל, מהיר, אישי ושקוף יותר עבור כל הצדדים המעורבים – המוכרים, הקונים, המתווכים וסוכני הנדל"ן.
במסגרת ההתרחבות, ייהנו שווקי שיקגו ודרום פלורידה באופן מוערך מיישום הטכנולוגיה הפרואקטיבית החכמה שנוצרה על ידי Localize. כלכלה חזקה הופכת את שיקגו למקום אידיאלי להשקעות בנדל"ן. חמשת צוותי התיווך המובילים בשיקגו דיווחו על מכירות בסכום של קרוב ל-1.3 מיליארד דולר בשנת 2022. מצד שני, באזור דרום פלורידה נרשם זרם אדיר של אמריקנים ממדינות שונות במהלך השנים האחרונות, ככל הנראה בשל המיסוי הנמוך ובשל מגפת הקורונה. מגמה זו, שהביאה לעלייה חדה בעסקאות הנדל"ן למגורים, בשילוב עם מחסור בהיצע, הביאו לעלייה משמעותית בערכי הדירות. חמשת צוותי התיווך המובילים בדרום פלורידה דיווחו על מכירות של כמעט 3.5 מיליארד דולר ב-2022.
"המערכת שלנו נותנת לסוכני הנדל"ן את האפשרות להתנהל כאילו היה להם זמן בלתי מוגבל", אמר עומר גרנות, מנכ"ל Localize. "באופן מסורתי, צוות עשוי לשכור סוכן מכירות  נדל"ן פנימי כדי לחפש קונים פוטנציאליים, לשמור איתם על קשר, ולדחוף אותם למכירה. בשביל לסבר את האוזן, בצוות סוכני נדל"ן טיפוסי שמונה עשרה אנשים, כל סוכן יכול ליצור קשר עם מאה לקוחות ביום וכך לכסות 10 אלף קונים פוטנציאליים תוך עשרה ימים. במהלך אותה התקופה סוכן הנדל"ן יכול להתחבר לכל קונה פוטנציאלי רק פעם אחת. לחלופין, הטכנולוגיה שלנו יכולה להיות בקשר עם כל אחד מ-10,000 המוכרים הפוטנציאלים האלו בכל יום בצורה פרודוקטיבית ומותאמת אישית, וכך להאיץ את כל  תהליך העסקה. אנחנו מנסים לתת לסוכנים את היכולת לדבר עם כל הקונים הפוטנציאליים איתם היו מדברים ובתדירות בה היו רוצים לדבר איתם אילו לא היה את פקטור העומס. כמו כן, אנחנו באמת מתמקדים בקונים הפוטנציאליים שמוכנים לבצע עסקאות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה