נדל"ן ותשתיות

מוותרת: בסולגרין מוותרים על הקרקע ברמת חובב

למרות זכייתה של סולגרין במכרז על רכישת הקרקע ברמת חובב. בחברה החליטו לוותר על הקרקע בתמורה לסכום של 717 מיליון שקל
מערכת ice | 
יוסי זינגר וארז בלשה (צילום יחצ)
בעקבות זכייתה של סולגרין בשני המכרזים של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) – רמת בקע ורמת חובב – החליטה החברה לוותר על רכישת הקרקע ברמת חובב בתמורה לסכום של 717 מיליון שקל.
ההחלטה של החברה הגיע לאור התגברות קצב ההקמות הצפוי לחברה במהלך השנה הקרובה ולכן הוחלט לוותר על רכישת הקרקע ברמת חובב. במקביל, סולגרין ממשיכה לקדם תהליכים אשר יאפשרו את השלמת רכישת הקרקע ברמת בקע, בכללם קידום תהליכים סטטוטוריים וקידום תהליך למימון התשלום הראשון בגין הקרקע באמצעות חוב בנקאי.

ג'נריישן קפיטל תעמיד הלוואה מזכה, קצרת טווח, לסולגרין בהיקף של 100 מיליון שקל. ההלוואה, אשר אינה נושאת ריבית או הפרשה הצמדה, צפויה להיפרע מתמורת גיוס ההון הקרוב בסולגרין, אשר צפוי להתבצע לאחר פרסום הדוחות הכספיים השנתיים של החברה.
ארז בלשה, מנכ"ל ג'נריישן קפיטל ומ"מ מנכ"ל סולגרין, מסר: "שורת המהלכים המשמעותית שביצענו בסולגרין נועדה להעצים את פעילותה ולבסס את מובילותה כיצרנית חשמל מאנרגיה פוטו-וולטאית מהמובילות במשק הישראלי, לצד יצירת תשתית איתנה לאגירה משולבת אספקה בהיקפים משמעותיים".
בנוגע להלוואה הסביר: "מתן ההלוואה המזכה יחד עם האיושים החדשים בהנהלת סולגרין עם כניסתו של דרור שרון ולצד האיוש הזמני שלי כממלא מקום המנכ"ל בסולגרין, הינם עדות לאמון הרבה שמביעה ג'נריישן בפוטנציאל הגלום בפעילותה של סולגרין".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה