נדל"ן ותשתיות

בת ים היא העיר הלוהטת בישראל? "לא במקרה ת"א ירדה"

בכירי הנדל"ן הגיבו לנתוני הלמ"ס לפיהם בת ים היא העיר עם הכי הרבה התחלות בנייה בישראל. רוני מזרחי: "המחירים הרבה יותר שפויים במיקום מרכזי עם חוף ים מהיפים בארץ ובסמיכות מיידית לתל-אביב-יפו"
מערכת ice | 
פרויקט SEA&PARK בשכונת פארק הים בבת ים הדמיה: viewpoint
שורה של בכירי הנדל"ן, נתנו את הזווית שלהם בתגובה לנתוני למ"ס לפיהם בת ים עלתה למקום הראשון בארץ ב-2022 בהתחלות הבנייה עם 2,645 יחידות דיור - כפליים לעומת אשתקד ואחריה תל אביב וירושלים.
רוני מזרחי, נשיא לשכת הקבלנים ובעלי קבוצת "מזרחי ובניו": "אין זה מקרה שתל אביב ירדה מהמקום הראשון ב-2021 לטובת העיר בת ים. סיבה אחת, מחירים הרבה יותר שפויים במיקום מרכזי עם חוף ים מהיפים בארץ ובסמיכות מיידית לתל-אביב-יפו. שנית, ניצול מיטבי של זכויות בנייה, רובם ככולם במגדלים חדשים. הנני צופה שבשנים הקרובות ערים נוספות במעגלים רחוקים יותר ייכנסו לרשימה, אולם הבעיה היתה ונותרה מיעוט התחלות בנייה. על הממשלה החדשה לדאוג לכך שהמצב ישתנה במהרה".

צאלה רוזנבלום עמור, משנה למנכ"ל מ. אביב: "אין זה מקרה שירושלים ממוקמת סוף סוף במיקום גבוה ברשימה, זאת בשל מדיניות העירייה, שבמהלך השנתיים האחרונות תומכת במיוחד בהתחדשות עירונית ברוב השכונות הותיקות שנבנו בשנות ה-50 וה-60 של המאה הקודמת, מה שבהחלט עשוי להחזיר לבירה אוכלוסיות חזקות".
עורכת הדין שיר טורם-הספרי, ממתגת ערים ונדל"ן: "אני צופה כי ככל שיחלפו השנים, יהיו יותר ויותר ערי פריפריה שייכנסו לרשימת הערים המובילות, בשל הדלדלות הקרקע הפנויה במרכז הארץ, בשל המחירים הסבירים יחסית למרכז ובשל המשך מגמת פיתוח תחבורה ציבורית משופרת לצד מקומות עבודה אטרקטיביים גם בפריפריה".
אייל בהרי, מנכ"ל צים בהרי נדל"ן מקבוצת עדי צים אחזקות: "הבעיה העיקרית היתה ונותרה מיעוט היצע התחלות בנייה וכן העובדה שבאופן יחסי עדיין ההתחדשות העירונית נאמדת בכ-15-18 אחוזים בלבד מההיצע ועל כן שומה על מקבלי ההחלטות להתניע את ההתחדשות העירונית ככלי מרכזי להרחבה משמעותית של היצע הדיור".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה