נדל"ן ותשתיות

חברת החשמל באזהרה חריגה: "עלול לגרום למוות"

הרוחות החזקות בימים האחרונים גרמו לנזק לא קטן לתשתיות. בחברת החשמל קוראים לציבור להיזהר וכאשר הם מזהים מפגע בטיחותי להתקשר מיד לחברת החשמל או למשטרה
מערכת ice | 
עמוד חשמל שקרס (צילום חברת החשמל)
בימים האחרונים רוחות מזרחיות חזקות נושבות וגורמות לנזקים רבים ברחבי הארץ. היום (שני), הודיעו בחברת החשמל כי הרוחות המזרחיות החזקות גרמו גם לנזקים בתשתיות של רשתות החשמל. בנוסף, בחברת החשמל מזהירים מחוטי חשמל קרועים וחשופים אשר עלולים לגרום למוות.
בין הנזקים שנגרמו לתשתיות חברת החשמל, כך על פי חברת החשמל, היו עץ שקרס במסילת ציון (סמוך לבית שמש) על רשת החשמל ועמוד חשמל שהתכופף בעקבות הרוחות בצומת כח (כביש 90). בחברת החשמל מדגישים כי יש להתרחק מחוטי חשמל ולהודיע מיידית על המפגע הבטיחותי לחברת החשמל או למשטרה ולדאוג כי אף אחד לא יתקרב. כמו כן, בחברת החשמל קוראים לציבור לחזק או להסיר חפצים שעלולים לעוף ולפגוע ברשתות החשמל ולגרום לנזק.

על פי התחזיות, הרוחות החזקות ימשיכו לנשוב גם מחר, אך בימים הקרובים צפויות להיחלש. היום הרוחות שנשבו היו חלשות מהימים האחרונים ומקורן הוא באפיק ים סוף שמגיע לידי ביטוי לרוב בעונות המעבר, ועצם הופעתן בחודשים דצמבר-ינואר אינה אופיינית כלל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה