נדל"ן ותשתיות

למה ראש העיר לא משלמת שכר דירה על ביתה?

ראש העיר ניו אורלינס, מואשמת בניצול לרעה של נכסי העיר, זאת לאחר שלפני כן נתפסה משלמת על כרטיסי הטיסה שלה עם הכסף מקופת העירייה
מערכת ice | 
צילום www.latoyacantrell.com
ראש עיריית ניו אורלינס, לאטויה קנטרל, הודתה כי היא גרה בלי לשלם שכר דירה בדירת יוקרה בבעלות העיר - שבועות ספורים לאחר שנחשף שהיא בזבזה כמעט 30,000 דולר מכספי משלם המסים, עבור מספר כרטיסים במחלקה ראשונה בטיסה לאירופה. ראש העיר מהמפלגה הדמוקרטית, הגנה על המגורים בדירה של 3,000 דולר לחודש בחלקת כיכר ג'קסון על הפרוטה של ​​העיר, ואמרה שזה לא חוקי בשבילה לעשות.
"השימוש של ראש העיר בדירה בבעלות העיר, תואם את השימוש של ראשי ערים קודמים", אמר מנהל התקשורת שלה. "בהסכם הזיכיון של 2013 אין כללים המסדירים את אופן השימוש ביחידה זו ושלראש העיר אין חובה לשלם שכר דירה על אותה דירה מכיוון שהיא משתמשת בה באותו אופן שבו נהנו ראשי ערים קודמים", הוא הוסיף.
אבל תחקיר שפורסם בשבוע שעבר, האשים אותה בהפרה פוטנציאלית של מדיניות עובדי העירייה שאומרת: "השימוש ברכוש העירוני הוא למטרות הקשורות לעבודה, ולא לתועלת אישית". ראש העיר השנויה במחלוקת גרה ככל הנראה בדירה היוקרתית במשך חודשים ואף הוראתה לעובד מהעירייה לשמש כמפקח על הדירה, כך על פי דו"ח נפרד ביום חמישי מוועדת הפשע המטרופוליטן, ארגון אזרחים המוקדש לחשיפת שחיתות ציבורית.
הדיווח של הוועדה הראה תמונות של קנטרל הולכת אל הדירה, כאשר רכב שטח בבעלות העיר חונה בחוץ. כמו כן, ראש העיר, שמרוויחה 188 אלף דולר בשנה, הציבה מסכי פרטיות במרפסת וקיבלה חבילות דואר לכתובת. על פי הדיווח, ראש העיר העיר שהתה בדירה כמעט כל יום במשך 26 ימים, נשארה במשך שעות בכל פעם ולפעמים בילתה את הלילה. אחד הדברים שהרגיזו את הוועדה, היא העובדה שראש העיר בכמה מקרים שונים, זימנה עובד אחר של העירייה שיבצע שיפוצים בבית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה