נדל"ן ותשתיות

יחידות דיור באזור תעסוקה? התכנית החדשה אושרה

הוועדה המחוזית תל אביב אשרה את בנייתם של 5,200 יחידות דיור אשר יוקצו לעובדי המקום והעובדים מחו"ל. בשביל למנוע מהמקום להפוך לשכונת מגורים עבור משפחות חשבו בוועדה המתכננת על פתרון מקורי
מערכת ice | 
אתר בנייה (צילום pixabay)
אושרה בנייתם של 5,200 דירות באזור התעסוקה בהרצליה. מדובר בתוספת 2,200 דירות ביחס לתכנית המקורית שהוצגה בפני הוועדה המחוזית תל אביב במאי 2021. כמו כן לעירייה יש אפשרות לבנות על שטחי ציבור דירות למגורים בהישג יד, ואם היא תחליט לקדם תוכניות בנייה כאלה, הדירות יתווספו למניין הדירות של היזמים, ולא במקומן.
יש לציין כי אלפי הדירות שיתווספו יהיו קטנות מהמקובל, וייבנו בשטח ממוצע של עד 50 מ"ר. מטרת הצעד היא שהעירייה לא מעוניינת שהאזור יהפוך למרכז מגורים עבור משפחות, אלא עבור עובדי המתחם, צעירים, רווקים או משפחות קטנות. בעירייה מסבירים גם שהמודל הזה מתאים גם לתושבי חו"ל שיגיעו לתקופות קצרות לעבודה באחת החברות באזור.
 
למעשה התוכנית החדשה חולשת על שטח ענק של 21 דונם, הנפרס מתחנת הדלק שבצומת היציאה מכביש 2 ושדרות אבא אבן עד בית מרכזים של עופר השקעות בשדרות אבא אבן 5. רחוב משכית חוצה את שטח התוכנית ומפצל אותה לשני מגרשים, שבכל אחד מהם ייבנו שני מגדלים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה