משפט

המיליונר המסתורי מהרצליה על הכוונת: למה מנסים לחסל אותו?

בסוף חודש הקודם, שני עבריינים מוכרים, ניסו לחסל איש עסקים מסתורי שעלה לארץ לפני כחמש שנים מצרפת. האיש מוכר למשטרה, שמנסה להבין למה מנסים לחסל אותו
מערכת ice | 
ניסיון חיסול- אילוסטרציה (צילום unsplash)
ישנו ענן גדול של מסתורין סביב איש העסקים מהרצליה פיתוח, שבימים אלו נחשב לאיש הכי מבוקש על ידי גורמים בעולם התחתון. ב-24 לאוגוסט, שני עבריינים מוכרים - ויקטור בן שמחון ואברהם יצחק, ירו לכאורה בזוג אנשים, אשר ישבו במכונית שחנתה צמוד לאתר בניה בהרצליה. מאוחר יותר התברר, כי הזוג לא היה מטרת החיסול, אלא המיליונר שאליו הם מקורבים.

מדובר באדם בן 33, אשר נולד באשדוד ועבר עם משפחתו לצרפת. לפני כחמש שנים, האיש חזר לישראל ורכש וילה בהרצליה פיתוח, בסכום של כ-10 מילון שקל. תחומי עסקיו לא ממש ידועים, אך הונו מוערך בכמה עשרות מיליוני שקלים. הוא מוכר למשטרה ונחקר מספר פעמים בחשדות שונות בגין עוקץ, אך בכל פעם יצא נקי והתיקים נגדו לא נפתחו.
 
גורם בעולם התחתון, מסר לשמעון איפרגן ממאקו, אודות הסיבות לרצון לחסל את המיליונר: "הוציאו עליו לפני כמה שבועות חוזה לחיסול. בן שמחון להערכתי קיבל הרבה מאוד כסף עבור החיסול. הפעם המיליונר ניצל. בפעם הבאה זה יהיה כדור בראש. מדובר על סכסוך אישי ועדיף לו שלא ייצא מהבית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה