נדל"ן ותשתיות

דיור מוגן זה עסק משתלם? בית בכפר מציגה דו"ח

חברת הדיור המוגן מציגה דו"ח חציוני עם עלייה בתפוסה אך עם ירידה בהכנסות. החברה נמצאת בעיצומם של משאים ומתנים להקמת ביתנים נוספים
מערכת ice | 
בית אבות-אילוסטרציה (צילום unsplash)
רשת בדיור המוגן בית בכפר פרסמה היום (ראשון) את הדו"חות החציוניים שלה לתקופה של מחצית השנה הראשונה של שנת 2022.
במקרה שאתם מופתעים מה לחברת דיור מוגן ולדוחות בורסה ציבוריים, נזכיר כי בית בכפר בע"מ היא חברה בורסאית עם שווי שוק של כ-800 מיליון שקל. ברוב החברה מחזיקים בני משפחת בלושטיין, ובשאר גופים מוסדיים.

בחצי השנה האחרונה חלה ירידה בהכנסות החברה, וביניהם הכנסות מדמי החזקה, ותפעול נסכים. למרות העלייה מרווח הפעילויות הרגילות, הרווח הנקי של החברה ירד, ובחצי השנה האחרונה עומד על כ-49 מיליון שקל, לעומת כ-54 מיליון שקל במחצית  השנייה של 2021.

צילום מסך מתוך הדו"ח
הכנסה שעלתה על פי הדו"ח היא הכנסה חודשית מתשלומי הדיירים, שעומדת על כ-9.5 מיליון שקל, לעומת החציון הקודם שבו הסכום עמד על 8.9 מיליון. נתון זה מגיע בין השאר בעקבות העלייה בתפוסה. בחציון הקודם התפוסה ב"בית בכפר" עמדה על 89%, ובחציון הנוכחי על 91%.
 
בדו"ח מתפרסמים גם כמה נתונים מעניינים על החברה: בית בכפר מחזיקה בנדל"ן בשווי של כ-1.26 מיליארד שקל; הונה העצמי של החברה עומד על 906 מיליון שקל.
לחברה ארבעה ביתנים: בביתן אהרון ובהדרים בשרון, וגדרה ובכפר סבא. הביתן האחרון נמצא בתהליך הרחבה, וביתן חדש נמצא בבנייה בבאר יעקב. בנוסף על כך, החברה מקיימת משא ומתן על בנייה באיזור הצפון, וגם על בנייה בבירת רומניה, בוקרשט.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה