נדל"ן ותשתיות
משפצים את הבית? לא תוציאו פחות מהסכום הזה
לקראת החגים ועונת השיפוצים: קבוצת 'חמת' מדווחת על גידול של 15% בהיקף סל הממוצע ללקוח לכ-25,000 שקל בממוצע בשל הביקוש למוצרים מעוצבים בגימורים וגוונים שונים וחברת נירלט מדווחת על עלייה בביקוש לצבעי קירות
מתכננים לשפץ את הבית לקראת החגים? קבוצת 'חמת' דיווחה על גידול של 15% בהיקף סל הממוצע ללקוח, לסכום של כ-25,000 שקל בממוצע בשל הביקוש למוצרים מעוצבים בגימורים וגוונים שונים.
לצד זאת, גם חברת נירלט מדווחת על עלייה בביקוש לצבעי קירות. על פי סקר שביצעה חברת KANTAR מטעם נירלט עולה כי 22% מהצרכנים צובעים את לרגל עונת החגים והשיפוצים חברות חמת ונירלט מדווחות על גידול וביקוש במוצרים.
גלי אורון בן חיים, סמנכ"לית שיווק ואסטרטגיה קבוצת חמת: "הדרישות למוצרים, מעוצבים יוקרתיים הפכה לסטנדרט ואנו חווים גידול משמעותי של עשרות אחוזים למוצרי ברזים , אסלות אביזרי רחצה ומקלחונים. בשנים האחרונות עבדנו על פיתוח טכנולוגיות ודגמים חדשים ומעוצבים בתחום הברזים והכלים הסניטריים, המאפשרות איכות עם עמידות גבוהה לאורך שנים על מנת שלא יהיה צורך לשפץ כל שנה-שנתיים"
עוד ב-
תמי מרקוביץ סמנכ"לית שיווק נירלט: "על פי סקר שביצעה חברת KANTAR מטעם נירלט עולה כי 22% מהצרכנים צובעים את הבית בעת מעבר דירה. הצבעים הנמכרים ביותר בעונה זו הם צבעי קירות מסדרת אקווניר".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה