נדל"ן ותשתיות

מהפכה בתחבורה הציבורית: אלו תחנות הרכבת והאוטובוס שנפתחו מחדש

אחרי שבוטל מתווה המדינות האדומות לשבים מחו"ל, הרכבת ושירותי האוטובוס מנתב"ג נפתחו מדש, כמו גם מסוף טאבה. שרת התחבורה מרב מיכאלי הסבירה: "משרד התחבורה ואני נמשיך לפעול בכל הזירות למען השארת התחבורה הציבורית פתוחה ובטוחה בשבילכןם"
מערכת ice |  5
רכבת ישראל (צילום: Bizportal)
בעקבות ביטול המדינות האדומות וצמצום הבידוד לשבים מחו״ל, התחבורה הציבורית ברכבת ובאוטובוסים מנמל התעופה בן גוריון וממסוף טאבה תשוב לפעילות מלאה החל מהיום (שלישי), 11 בינואר 2022.
על פי צו משרד הבריאות, מחוסנים ומחלימים הנכנסים ממדינה שאינה מוגדרת "אדומה" רשאים לנסוע לבידוד בביתם בתחבורה הציבורית, עד לקבלת תוצאות בדיקת הקורונה - בדומה לתקנות שלפני פרוץ הגל החמישי (האומיקרון). 
מנכ"לית משרד התחבורה, מיכל פרנק, קיימה בימים האחרונים הערכות מצב לקראת היערכות להפעלת שירות התחבורה הציבורית באוטובוסים וברכבות מנתב"ג וממסוף טאבה.  משרד התחבורה ימשיך לפעול בכל הזירות למען השארת התחבורה הציבורית פתוחה ובטוחה, וקורא לציבור להקפיד על עטיית מסיכה לאורך כל הנסיעה למען שמירת בריאות הציבור.
 
שרת התחבורה מרב מיכאלי עצמה הסבירה ברשתות החברתיות: "סליחה? מסיכה! גם בנתב"ג! בעקבות ביטול המדינות האדומות ופתיחת השמיים, הובלתי לפתיחה מחודשת של התחבורה הציבורית משדה התעופה בן גוריון וממסוף טאבה ואני שמחה לדווח שהחל ממחר, בתיאום עם משרד הבריאות, הרכבת והאטובוסים יחזרו לפעילות".
"אז סעו בתחבורה ציבורית, אבל הקפידו על מסיכה, ובכלל - התחסנו וחסנו את הילדות והילדים, הזהרו, הקפידו על ההנחיות. באוטובוס, ברכבת, במטוס, בדרך ל... ובדרך מ... מסיכות על הפנים כל הזמן. משרד התחבורה ואני נמשיך לפעול בכל הזירות למען השארת התחבורה הציבורית פתוחה ובטוחה בשבילכןם".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    הדפקט/ית שכח/ה להחזירת את הרכבות לעבות 24 שעות (ל"ת)
    ישראלי 01/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 4.
    יופי
    גידי 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עכשיו שיאריכו את שעות הפעילות של הרכבת גם אחרי 22:00 בלילה מתל אביב לצפוו ובשישי ושבת
    סגור
  • 3.
    נמאס מהשפה הקלוקלת של השרה מרב.שפה מפגרת (ל"ת)
    מאיר 01/2022/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 2.
    הקפדה על הלשון העברית
    יורם כהן 01/2022/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    שרת התחבורה הנכבדה מתבקשת להקפיד הקפדה יתרה בפנייתה אל אל ציבור מעורב של זכרים ונקבות. לידיעת כבוד השרה, פניה אל המין הזכרי שונה מאופן הפניה אל המין הניקבי. כאשר מבקשים מן ציבור הזכרי הקפדה, הביטוי הנכון הוא "הקפידו", אותה בקשה כלפי הציבור הנשי תהיה "הקפדנה". דוגמה נוספת, בקשת חיסון, "חסנו"-"חסנה". לא ראיתי במאמר שלעיל שכבוד השרה מקפידה במידה נאותה על קיום הכללים להם היא סוגדת, שהופכים את הלשון העברית לדבר אבסורדי ומגוחך.
    סגור
  • 1.
    הנהגים החולים של הרכבת הבריאות?
    ערן 01/2022/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני נורא חרד לגורלם. מסכנים, כל יומיים חולים. לפטר את ראש הועד של הרכבת גילה אלדרעי לאלתר. בטח הפינוקים שהם מקבלים מהועד גורמים להם לתחלואה....
    סגור