כסף וצרכנות

משרד התחבורה מונע שחרור רכבים? זה המהלך המתוכנן

ג'ודי ניר מוזס שאלה את מרב מיכאלי: "מכר שרכש רכב לפני כמה חודשים, מספר שהרכב כבר חודשיים בארץ ואי אפשר לשחרר אותו כי משרד התחבורה לא נותן מספרים.. חודשיים? באיזה מדינה זה נראה הגיוני?", השרה מרב מיכאלי הבטיחה: "פעלתי באופן מיידי לזירוז ההליך ומרגע שהתקנות הגיעו לידיי"
מערכת ice |  2
מירב מיכאלי (צילום יוסי זמיר פלאש 90)

ג'ודי ניר מוזס העלתה טענה היום (ראשון) בטוויטר שלה לגבי פעילות לקויה של משרד התחבורה באחריותה של שרת התחבורה מרב מיכאלי, ראש מפלגת העבודה וזכתה לקבל תשובה ברורה לגבי תהיותיה.

בטוויטר שלה כתב ניר מוזס: "מכר שרכש רכב לפני כמה חודשים, מספר שהרכב כבר חודשיים בארץ ואי אפשר לשחרר אותו כי משרד התחבורה לא נותן מספרים.. חודשיים? באיזה מדינה זה נראה הגיוני מרב מיכאלי?".
 

השרה מיכאלי מיהרה להגיב: "ג'ודי יקרה, צודקת. ברגע שנודע לי על התקלה המצערת שגרמה למצב הזה, פעלתי באופן מיידי לזירוז ההליך ומרגע שהתקנות הגיעו לידיי, חתמתי עליהן מיד (תוך 15 דקות ליתר דיוק), וכבר מחרתיים (יום שלישי) הן צפויות לעבור אישור בוועדת הכלכלה והתקלה תפתר".
 
דודו אוואט עקץ את מיכאלי וכתב: "ג׳ודי את כבר על הגל תבקשי לעבור גם ועדת קבלה לקיבוץ מרב תסדר לך, נעמדה דום והצדיעה, אתה יודע שלתנועה הקיבוצית יש אשת קשר במפלגת העבודה נכון?".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    המקורבים תמיד זוכים.
    אופיר 01/2022/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כאשר זאת מוזס... פועלים מהר. לו זה היה בוזגלו. היו שמים עליו פס. אולי זאת הדרך של מיכאלי לפתוח את הפקקים במדינה. פחות רכבים. פחות פקקים נפלא
    סגור
  • 1.
    ככה זה אצל השרה הזאת, אם אתה לא סלב אתה לא נחשב (ל"ת)
    מזגניסט 01/2022/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור