נדל"ן ותשתיות

בשורה לקבלנים: 9,000 פלסטינים נוספים בענף הבנייה

משרד הבינוי והשיכון בתיאום עם רשות האוכלוסין וההגירה, אישרו עוד לפני תקציב המדינה להרחבת מכסת העובדים הפלסטינים מיהודה ושומרון בענף הבנייה וזאת לאור המחסור החמור בעובדים, וכבר השבוע יהיה ניתן להגיש בקשות להגדלת העובדים
מערכת ice |  2
קבלנים (צילום pixabay)
מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הודיע היום (ראשון) על הרחבת מכסת העובדים הפלסטיניים בענף הבנייה כאשר החל מהשבוע 9,000 פלסטינים נוספים יוכלו לעבוד בישראל.
על פי ההודעה, כבר מהשבוע מכסת העובדים הפלסטינים מיהודה ושומרון, המועסקים בישראל בענף הבניין - תורחב ב-9,000 רישיונות תעסוקה נוספים, וזאת כחלק מהחלטת הממשלה להגדיל את המכסה עד ל-15 אלף. מעסיקים המורשים בישראלי ובעלי היתר העסקה יוכלו להגיש בקשות לקבלת רישיונות תעסוקה עבור עובדים נוספים כבר השבוע.
ההחלטה הגיעה לאחר פעילות של משרד הבינוי והשיכון בתיאום עם רשות האוכלוסין וההגירה, להקדים את מימוש החלטת הממשלה להגדלת מכסת העובדים הפלסטינים, כאשר עוד בטרם תקציב המדינה המכסה תגדל ב-9,000 עובדים נוספים, ויתרת הגידול במכסה תבוצע לאחר ינואר 2022. כאמור, מדובר בצעד ראשון לקראת מימוש הגדלת מכסת העובדים הפלסטינים בישראל אשר צפוייה להגיע  במלואה ל 80,000. 
שר הבינוי והשיכון, זאב אלקין: "הגדלת היצע הפועלים הפלסטינים לענף הבנייה באופן מיידי, הינה בשורה של ממש לשוק הדיור שנמצא בימים אלה בתקופה קריטית לא רק מבחינת תחזית הדיור בישראל אלא גם במשקלו המהותי לכלכלה הישראלית כולה. משרד הבינוי והשיכון שם לו למטרה להגדיל את כוח העבודה במקביל להגדלת מספר השיווקים, שמהווים בסיס לאיזון הענף במטרה לתת מענה לביקושים העולים. אני מברך על העבודה המשותפת עם רשות האוכלוסין והגירה ומאמין כי נמשיך בשיתוף פעולה בנושא חשוב זה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הזוי מאכלים אנשים שרוצים לחסל אותנו (ל"ת)
    ששון 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    הכוונה 9000 מחבלים (ל"ת)
    חנוכה בן משה הלוי 10/2021/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור