השוק

הכשרת הישוב בהנפקת הון בהיקף של עשרות מיליונים

הכשרת הישוב, בניהולו של עופר נמרודי, ממשיכה במימוש האסטרטגיה להפוך לשחקן מוביל בתחום ההתחדשות העירונית. חברה הבת, הכשרת הישוב התחדשות עירונית, מעדכנת היום על הנפקת הון בהיקף כולל של 29 מיליון שקל לגופים מהמובילים בשוק ההון
מערכת ice | 
עופר נמרודי (צילום צילום רמי זרניגר)
חברה הבת, הכשרת הישוב התחדשות עירונית מעדכנת היום (ראשון) על הנפקת הון בהיקף כולל של 29 מיליון ש"ח לגופים מהמובילים בשוק ההון: ל'הפניקס' ולקרנות 'נוקד' ו'ספרה'.
להכשרת הישוב שטרי הון להמרה למניות נוספות של 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית', ולאחר השלמת הגיוס הנוכחי תשקול החברה לבצע את המרתם. בהתאם למחיר למניה בו בוצעה ההנפקה (6 שקלים), שווי ההחזקות של הכשרת הישוב בחברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית, לאחר המרת יתרת שטרי ההון, יעמוד על יותר מ-280 מיליון ש"ח לעומת פחות מ-40 מיליון ש"ח בלבד לפני כשנה.
הכשרת הישוב, בניהולו של מנכ''ל החברה, עופר נמרודי, מציפה ערך משמעותי בחברת הבת 'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' וממשיכה במימוש האסטרטגיה להפוך לשחקן מוביל בתחום המגורים וההתחדשות העירונית.
לאחר ההנפקה והמרת יתרת שטרי ההון, הכשרת הישוב תחזיק בכ-83% מהכשרת הישוב התחדשות עירונית וההחזקה המצטברת של הפניקס, נוקד וספרה תסתכם בכ-8.6% מהחברה. יצוין, כי לאורך השנה האחרונה, טרם ההנפקה המבוצעת היום, המירה הכשרת הישוב את חלקה ב'הכשרת הישוב התחדשות עירונית' ועלתה מכ-77% לכ-87%, כחלק מהבעת האמון של החברה בפעילותה בתחום ההתחדשות העירונית.
עופר נמרודי, מנכ"ל הכשרת הישוב: "לפני כשנתיים הגדרנו אסטרטגיה להכשרת הישוב, ואנו ממשיכים ומיישמים אותה צעד אחר צעד. אחד הנדבכים החשובים באסטרטגיה הוא הפיכה לשחקן מוביל בתחום הייזום למגורים, בדגש על פעילות ההתחדשות העירונית בישראל. אנו מוציאים אסטרטגיה זו אל הפועל עם צבר של אלפי יחידות דיור לביצוע בשנים הקרובות. לצד זאת אנו ממשיכים לממש את התכנית לבניית ולפיתוח הנכסים המניבים של החברה בישראל, מרחיבים ומחזקים את פעילות הפארקים הלוגיסטיים באירופה, ופועלים באופן רציף להורדת עלויות המימון של הכשרת הישוב".
אלכס מריאש, מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית: "הכשרת הישוב התחדשות עירונית אישרה תכניות במוסדות התכנון והחלה בבניה במספר מתחמים בפריסה ארצית. בחודשים הקרובים צפויה החברה להתחיל בבניה במספר מתחמים נוספים. אנחנו ממשיכים בעשיה עם מחויבות מלאה כלפי בעלי הדירות שבוחרים בנו בכל פעם מחדש להיות היזם אשר יוביל את תהליך ה"פינוי-בינוי" ומפקידים בידינו את ביתם. אני שמח לראות שהחברה זוכה להכרה והערכה גם מקרב ציבור המשקיעים".
הכשרת הישוב החליטה אסטרטגית לפני מספר שנים להיכנס לתחום ההתחדשות העירונית, תוך הבנת הפוטנציאל העסקי לאור מגמות המאקרו בשוק המגורים בישראל. בנוסף, הכשרת הישוב פועלת בתחום ייזום והשכרת נכסים מניבים בישראל, בפולין ובגרמניה בשטחי מסחר, משרדים ופארקים לוגיסטיים; ייזום למגורים בפולין וכן בהתחדשות עירונית בישראל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה