נדל"ן ותשתיות

זינוק בביקוש למשרדים ושטחי מסחר אזור התעסוקה BBC בני-ברק

רשת ארצית גדולה למוצרי תינוקות פותחת סניף מרכזי ב BBC - תשכור כ-1,000 מ"ר במגדל "הכשרת הישוב" ל-15 שנים זאת בנוסף לבנק ירושלים ובתי קפה שהושכרו במתחם 
אריאל נוי | 
מגדל שבעת הכוכבים וקומפלקס הכשרת היישוב (צילום viewpoint)
למרות התחזיות הקודרות בעקבות מגפת הקורונה, על אכלוס המשרדים ושטחי מסחר.
ומחקרים על ירידה בערך הנדל"ן, של חוקרים מהאוניברסיטה העברית וממכללת עזריאלי שבדקו את השפעת הקורונה על ניצול שטחי משרדים ומצאו ירידה משמעותית בערך נדל"ן משרדי למטר רבוע בשנת 2020 בשל חוסר הביקוש של החברות ורצונם לעבור לעבודה מהבית. החוקרים טענו : "השגרה לפני הקורונה לא תהיה זהה לשגרה לאחריה"
הכשרת הישוב מקימה בימים אלה קומפלקס חדש ב- BBC המונה 3 מגדלים: הראשון הוא מגדל הכשרת הישוב המתנשא לגובה של 40 קומות וכבר מאוכלס. במגדל זה כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר כאשר כעת השכירה החברה כבר כ-90% מהשטח, בחוזים ארוכים.

החברה חתמה השבוע על עסקה עם רשת ארצית גדולה למוצרי תינוקות. במסגרת העסקה שוכרת הרשת, חנות בשטח של כ-1,000 מ"ר במגדל הכשרת הישוב המאוכלס, וממוקם ממש במרכז ה- BBC על פינת הרחובות ז'בוטינסקי ומצדה. מדובר בחוזה לשכירות ארוכת טווח לתקופה של עד 15 שנים תמורת כ- 16 מיליון שקל. דמי השכירות לשטחי מסחר במגדל מוערכים בכ-170 עד 190 שקל למ"ר.
במקביל, חתמה השבוע הכשרת הישוב על עסקה נוספת להקמת בית קפה בשטח של כ-150 מ"ר לתקופה של 10 שנים.
לאחרונה נפתח בקומה המסחרית של המגדל גם סניף של בנק ירושלים שעבר לאזור ממרכז בני ברק וזאת במסגרת הסכם שכירות על שטח של כ-300 מ"ר,  ל- 15 שנים תמורת 12 מיליון שקלים. תיתכן הרחבת השטחים המושכרים לבנק ירושלים במגדל.
כמו כן, רשת הגלידות "קצפת" הציבה את הסניף המרכזי שלה באזור המרכז גם בקומפלקס של הכשרת הישוב וחתמה לפני מספר חודשים על הסכם ל-5 שנים ובשטח של כ-180 מ"ר עם אופציה ל 5 שנים נוספות, כפי שפורסם.
ביחס לשטחי המשרדים שנותרו בבעלות הכשרת הישוב במגדל, הכשרת הישוב מכרה בהצלחה את מרבית שטחי המשרדים שהחזיקה במחירים של כ-11,000 עד 11,500 שקל  למ"ר, ומקדמת היום מול מספר גופים את השכרת שטחי הקומות העליונות 40-39, קומות הפרימיום במגדל, בשטח כולל של כ-3,200 מ"ר.
השני הוא מגדל שבעת הכוכבים, אשר יתנשא לגובה של 52 קומות של משרדים, וצפוי להיות הגבוה ביותר והמוביל באזור התעסוקה. בניית המגדל צפויה להסתיים לקראת סוף שנת 2022 ויאכלסו אותו חברות ופירמות מובילות במשק.
המבנה השלישי יהיה קומפלקס רפואי מודרני בן 20 קומות שמיועד לחברות בתחום הרפואה, מעבדות וקליניקות, ובו יוקם גם מרכז גריאטרי מתקדם.
עודד סתר, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בחברת הכשרת הישוב מציין: "ה-BBC מסתמן כאחד מאזורי התעסוקה המרכזיים בגוש דן בהם תתרכז פעילות עסקית ופיננסית בשנים הקרובות. אנו מאמינים שנראה גם את תעשיית ההייטק ממשיכה להגיע למתחם, בהמשך למספר חברות הייטק מובילות שכבר היום נמצאות ב-BBC. תחילת הפעלת הרכבת הקלה בעוד כשנה, אשר מגיעה עד לצמוד לקומפלקס הכשרת הישוב ב-BBC יחזק עוד מאד את המתחם כולו ואת המגדלים של הכשרת הישוב באופן ספציפי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה