נדל"ן ותשתיות

עסקת ענק בהרצליה פיתוח: 88 מיליון שקל לאחוזה למקורבו של נתניהו

השבוע נחתמה עסקת ענק בהרצליה פיתוח. ליאון פאליק, מקורבו של נתניהו שתרם לו כספים לקמפיינים, רכש את האחוזה של איש העסקים הצרפתי בנימין אסטרוק קאהן. האחוזה משתרעת על פני 3 דונם ובשטח בנוי של כ-900 מ"ר ב-3 מפלסים שונים

אריאל נוי |  2
אחוזה 88 מיליון הרצליה (צילום יחצ)
תמורת האחוזה שממוקמת בהרצליה פיתוח ברחוב האשל, שילם איש העסקים ליאון פאליק, מקורבו של יו"ר האופוזיציה החדש וראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו, סכום פנומנלי של 88 מיליון שקל.
האחוזה תוכננה על ידי אדריכל העל יוסי פרידמן ומשתרעת על פני 3 דונם ובשטח בנוי של כ-900 מ"ר ב-3 מפלסים שונים. המוכר הוא איש העסקים הצרפתי, בנימין אסטרוק קאהן המחזיק בעסקים מובילים בתחום האופנה והפיננסים.
פאליק, הרוכש המאושר, מוכר בזכות עסקים שונים חובקי עולם מתחום הדיוטי פרי. בנוסף, הוא מחזיק בבעלותו ערוץ טלוויזיה הממוקם בתוך בית "וואלה!" והוא הבעלים של יקב "פסגות" אשר בו ביקרו והתארחו אנשי הממשל האמריקאי במהלך השנה האחרונה. פאליק גם ידוע בקרבתו הרבה למשפחת נתניהו ובתרומות שהוא ובני משפחתו תרמו לאורך השנים לפריימריז של נתניהו בליכוד. כעת למצבת הנכסים של פאליק התווסף נכס נדל"ן יוקרתי בישראל.
מי שאמור לגזור קופון נאה מהשלמת העסקה הוא המתווך ויזם הנדל"ן, גל אקוקה, הוא עוסק בתחום הנדל"ן מזה שלושה עשורים. הפירמה שלו ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן ומתמחה בהובלת עסקאות עבור העשירון העליון.
לדבריו של אקוקה, "מאז העסקה שביצע עדי פדרמן למכירת הווילה באותו הרחוב בהרצליה פיתוח, לא נחתמה עסקה בסדר גודל כזה. עסקה זו נעשתה בצורה מושכלת ומאוזנת והיטיבה בהיבט הרכישה לטובתם של הלקוחות שלנו"
בין עסקאותיו הרבות של אקוקה ניתן למנות את מגדלי חג'ג' ברחוב הארבעה בת"א, שם היקף העסקאות הסתכם בכ-300 מיליון שקל. אקוקה תיווך גם בעסקאות למכירת דירות יוקרה במתחם "פארק צמרת" במגדלי מנהטן, מגדלי ברונזה ועסקאות ביצוע במגדלי ב.ס.ר 3 ו-4 על ידי אורתם סהר ומנורה. היקף העסקאות במגדלי ב.ס.ר הסתכם בסך של כ-600 מיליון שקל.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה הקשר נתניהו?
    ביביסט לשעבר 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה הקשר נתניהו בכל מקום?
    סגור
  • 1.
    העיקר שדחפתם גם לכאן-נתניהו- הינדוס בלתי פוסק (ל"ת)
    שי 06/2021/22
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור