נדל"ן ותשתיות

פרשמרקט מתרחבת לכרמיאל ורוכשת סופרמרקט בסכום עתק

לא פחות מ-14.2 מיליון שקל ישקיעו האחים יוסי ושלומי כדי לרכוש את מרכז מזון כרמיאל יהודה שגודלו 900 מ"ר. האספקה והסחורה תרכש בלי קשר לסכום שסוכם בין הצדדים
כפיר אדר | 
איפה הסל הזול ביותר (צילום pexels פלש 90)
פרשמרקט שבבעלות האחים יוסי אמיר ושלומי אמיר, דיווחה אמש (רביעי) על רכישת הפעילות העסקית של סניף סופרמרקט בכרמיאל - מרכז מזון כרמיאל יהודה בסכום של 14.2 מיליון שקל.
על פי ההסכם שטח המסחר הכולל של הסניף עומד על כ-900 מ"ר. במסגרת ההסכם תרכוש החברה את הרכוש. בסכום הקבוע עליו סוכם בין הצדדים, את המוניטין ואת הזכות להתקשר בהסכם שכירות עם בעל המקרקעין בהם מצוי הסניף. המלאי יירכש בלי קשר לעלות המכירה בסכום שנקבע, בהתאם לספירת מלאי שתתבצע במועד השלמת ההסכם.
השלמת ההסכם כפופה להתקיימותם של תנאים מתלים, ובין היתר, לקבלת הסכמת הממונה על התחרות. ההסכם כולל מצגים שונים של הצדדים, בנוסחים ובהיקף כמקובל בעסקאות מסוג זה. במסגרת ההסכם, התחייבו המוכרת ובעלי מניותיה לאי תחרות בתחום הפעילות הנרכשת באזור ובתקופה כפי שנקבע בהסכם".
על פי פרשמרקט, היקף המכירות הכולל בסניף בשנת 2020 עמד על כ-40 מיליון שקל, רכישת הסניף נעשתה בהתאם ליעדים ולאסטרטגיה העסקית של החברה ותאפשר לה להרחיב את פעילותה. נכון למועד הדוח, בכוונת החברה לממן את תשלום התמורה מאמצעיה העצמיים. להערכת החברה, היקף ההשקעות שתידרש החברה לבצע בסניף, לא יהיה בסכום מהותי. עם השלמת ההסכם, תפעיל החברה את הסניף תחת אחד המותגים בהם עושה שימוש.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה