נדל"ן ותשתיות
קפה ב-3 מיליון שקל? זהו סניף הבוטיק החדש של נספרסו
NESPRESSO משיקה את בוטיק הדגל הייחודי שלה בקניון רמת אביב שעוצב בקונספט קיימות, כולל חווית מיחזור חדשנית, ושואב השראה מבוטיקי קפה המובילים בעולם. הנגיעה הלוקאלית בבוטיק הגלובלי: אמנות גרפיטי של אמן הרחוב הישראלי המצליח - ניר פלד "פילפלד"
NESPRESSO, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בישראל, משיקה את בוטיק הדגל בקניון רמת אביב בהשקעה של 3 מיליון שקלים. הבוטיק החדש עבר מתיחת פנים, כולל התרחבות ועיצוב ייחודי ויתפרש על גודל של 200 מ"ר.
בנוסף לעיצוב החדשני, בוטיק הדגל מציע חוויה חדשנית ללקוחות הממחזרים- עמדה אינטראקטיבית שתאפשר ללקוחות הממחזרים לגלות מה משקל הקפסולות שהחזירו למיחזור, ולאיזה מוצרים חדשים ניתן יהיה להפוך אותן- החל מדשן לדישון כרמים ועד אופניים.
הבוטיק החדש של נספרסו עוצב על פי קונספט בינלאומי, בדומה לבוטיקים מובילים בעולם. הבוטיק נבנה ועוצב על פי ערכי הקיימות, רוב החומרים בבוטיק הינם חומרים ממוחזרים, כולל משטחים העשויים קפה ממוחזר. בבוטיק צמחיה רבה, עמדת מיחזור אינטראקטיבית ועוד תוספות ייחודיות שהופכות את חווית הקפה לעוצמתית יותר מתמיד.
כדי לתת לבוטיק נגיעה מקומית, נבחר אמן הגרפיטי התל אביב ניר פלד, "פילפלד", מי שהתחיל מגרפיטי ברחובות תל אביב ונחשב כיום לדמות בינלאומית ידועה בתחום אמנות הרחוב שיצירותיו נמכרות בהצלחה בכל רחבי העולם. במסגרת שיתוף הפעולה, פילפלד צייר על קיר הבוטיק החדש את ההשראה שלו לעיר תל אביב – והתוצאה יצירה מסקרנת שמצליחה להפתיע כל פעם מחדש.
תומר הורוביץ, סמנכ"ל החטיבה המסחרית של נספרסו ישראל: "בוטיק הדגל שלנו נפתח בקונספט הגלובלי החדש, כך שהלקוחות שלנו יוכלו להנות מחווית קפה חדשנית ומרגשת עוד יותר. אנחנו מאמינים שלצד התפתחות עולם האון ליין, עדיין כולנו רוצים חוויות קנייה בעולם הפיזי והשקענו רבות כדי לייצר את חווית הקנייה הטובה ביותר".
משרדי המטה שלNespresso נמצאים בלוזאן שבשוויץ, והיא פועלת ב-84 מדינות ומעסיקה 14,250 עובדים. בשנת 2019 הפעילה החברה רשת קמעונאית עולמית של 810 בוטיקים ברחבי העולם.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה