נדל"ן ותשתיות

צחי אבו חוגג: ארי נדל"ן השלימה גיוס מוצלח של 148 מיליון שקל

ארי נדל"ן, מודיעה כי גייסה בהצלחה כ-148 מיליון שקל במסגרת השלב המוסדי של הנפקת אג"ח סדרה ב' בו היא זכתה לביקושי יתר בגובה של 225 מיליון שקל. צחי אבו בעל השליטה ומנכ"ל ארי נדל"ן: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקת אגרות החוב"
מערכת ice |  1
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)
ארי נדל"ן, חברת הנדל"ן המניב בשליטת צחי אבו מודיעה כי השלימה בהצלחה גיוס על סך כ-148 מיליון שקל באמצעות הנפקת אג"ח סדרה ב' בשלב המוסדי, לאחר שזכתה לביקושי יתר בסך של כ-225 מיליון שקל.
ניירות הערך הוצעו בדרך של מכרז בריבית שנתית בשיעור של 3.15% צמודה למדד, במח"מ של כ-4.1 שנים וכן 185 כתבי אופציה ליחידה (סדרה 1) לתקופה של 3 שנים, במחיר מימוש של 2.9 שקל למניה ובשיעור של 32% מעל מחיר השוק של המניה.
במכרז, השתתפו כמה מהגופים המוסדיים המובילים בשוק כמו: כלל ביטוח, מיטב ד"ש, נוקד קפיטל, מור השקעות ואחרים. בכוונת החברה לפעול, בימים הקרובים, לפרסום דוח הצעת מדף, בדרך של הצעה אחידה, במכרז על מחיר היחידה, שבו יפורטו היקף המכרז הציבורי.  
את ההנפקה הובילו דיסקונט קפיטל ו-IBI חיתום. בדוחותיה למחצית הראשונה של השנה, ארי נדל"ן הציגה צמיחה בפרמטרים התפעוליים והפיננסים וההון העצמי של החברה עומד לפי נתוני הדו"ח על סכום כולל של 842 מיליון שקל.
צחי אבו בעל השליטה ומנכ"ל ארי נדל"ן, מסר: "אנו מודים לציבור המשקיעים על ההיענות הגבוהה בהנפקת אגרות החוב. הביקוש הרב בהנפקה מבטא את הבעת האמון של שוק ההון בהנהלת החברה, בפעילות העסקית ובחוסן הפיננסי שלה. כספי הגיוס ישמשו לעיבוי מקורות ושימושים שוטפים של ארי נדל"ן אשר נמצאת בתנופת התרחבות של מתחמים קיימים ובניית מתחמי מסחר חדשים."
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    צופה עליה משמעותית בשווי החברה
    משקיע 09/2024/30
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא המלצה
    סגור