השוק

נחתמה העסקה: צחי אבו רוכש מג'קי בן זקן את קניון אילת

צחי אבו ביצע את הרכישה באמצעות ארי נדל"ן הציבורית ועל הקרקע יקים חניות ומסוף תחבורה שישמש את אגד; ארי נדל"ן תקצה מניות שלה לג'קי בן זקן ואברהם נניקשווילי בסכום של כ-22 מיליון שקל
ניצן כהן |  3
ג'קי בן זקן, צחי אבו (צילום פלאש 90, פייסבוק/ צחי אבו, סטאר סנטר אשדוד)
אחרי מו"מ ארוך וקשוח נחתמה עסקת הענק בין צחי אבו, ג'קי בן זקן ואברהם ננקישווילי למכירת השטח של קניון אילת. העסקה תתבצע על ידי ארי נדלן בשני חלקים כשבחלקה הראשון ישלם אבו לנניקשווילי ובן זקן 52.5 מיליון שקל ואת היתרה ישלם אבו באמצעות הקצאת מניות ארי נדל"ן לשניים.
הפרויקט של קניון אילת יהפוך להיות אחד ממרכזי הקניות הגדולים בישראל כשאבו מתכנן לבנות על השטח מרכז קניות גדול ומסוף תחבורה גדול שישמש את אגד. נזכיר כי כרגע התוכנית של אבו היא להקים מרכז מסחרי שישתרע על פני 30 אלף מ"ר, חניון גדול, 300 דירות ומסוף לתחבורה ציבורית שישמש בעיקר את אגד.
העלות המשוערת של הפרויקט עומדת על 900 מיליון שקל, סכום אותו התחייב אבו להשיג ואילו ה-NOI הצפוי בהנחת עבודה של תפוסה מלאה מדבר על כ-80 מיליון שקל מידי שנה.
את הקרקע במקור רכשו בן זקן ונניקשווילי בשנת 2009 לפי שווי של כ-66 מיליון שקל, אז תוכנן להקים עליו מתחם דירות אולם הפרויקט נתקע ככל הנראה בשל סכסוך שפרץ בין השניים. מאז ועד היום הפרויקט לא זז יותר מידי עד עכשיו שצחי אבו שנחשב לכיס עמוק ובעל יכולת לא מבוטלת להקים פרויקטים גדולים, שהוציא את הפרויקט מהבוץ ויאפשר לנניקשווילי ולבן זקן ליהנות הן מסכום לא מבוטל במזומן וההן מפוטנציאל ההשבחה באמצעות הקצאת מניות.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    הגהה זה חשוב לדוברי העברית (ל"ת)
    עופר 02/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    להשקיע עכשו באילת?
    אפי 01/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    צריך אומץ.
    סגור
  • בדרך
    ניסים 01/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 1
    במתחם הזה כןןןן באיזה מיקום השטח?
    סגור