השוק

הצלחה לצחי אבו: הושלמה הנפקת קרן הריט המשפחתית | כל הפרטים

לאחר מסע ארוך ומייגע, בתנאי שוק לא פשוטים (מלחמה וריבית גבוהה) ועם גיבוי של בנק מזרחי נסגרה ההנפקה של קרן הריט המשפחתית של צחי אבו
ניצן כהן | 
צחי אבו (צילום יחצ, פלאש 90/ נתי שוחט)
הצלחה לצחי אבו עם גיבוי של בנק מזרחי הושלמה הנפקת קרן הריט של אבו בתשואה קרובה ל-4%  צמוד מדד. כך נודע ל-ice.
הסיפור סביב ההנפקה הוא כזה: אבו פמילי ריט היא קרן הריט של משפחת אבו. לקרם יש פרויקטים משמעותיים בין היתר בחיפה ופרויקטים פחות משמעותיים באשדוד.
תוך כדי תהליך התגלעו מחלוקות בין אבו לשוק ההון שנגעו בעיקר לתמחור העסקה ונראה כי המוסדיים עושים שרירים, למרות האיכות של תיק הנדל"ן בקרן הריט המשפחתית של אבו. כאן נכנס בנק מזרחי לתמונה ורכש בשני חלקים נתחים מקרן הריט הזו ולמעשה נתן גב משמעותי לאבו שאמור היה לאותת למוסדיים ש״יש על מה לדבר בעסקה הזו״.
הגיבוי הזה עשה את ההבדל ולאחר אינסוף עיכובים ברשות לני״ע, יצאה הבוקר ההנפקה לדרך והיא הושלמה עם ביקושים גבוהים ועם תמחור קרוב למה שרצו המוסדיים, תמחור שמשקף תשואה קרובה ל-4% צמודת מדד.
מהודעה שנשלחה למוסדיים עולה כי: במסגרת המכרז המוסדי להנפקת אג"ח סדרה א' של אבו פמלי ריט התקבלו ביקושים של כ- 407 מיליון שקל.
(סדרה א' המגובה בשעבוד ראשון על נכסי נדל"ן למגורים בישראל) החברה לוקחת כ- 199 מיליון שקל בריבית של 3.74%, המשקף מרווח אפקטיבי של 219 נ"ב מהממשלתי. הקצאה של 37.78% בריבית סגירה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה