השוק

מזרחי טפחות מגדיל את ההשקעה אצל צחי אבו | כל הפרטים

בנק מזרחי מגדיל את ההשקעה בקרן הריט של צחי אבו שנמצאת בתהליך של גיוס חוב מהמוסדיים; ההשקעה של בנק מזרחי היא איתות לשווקים שהבנק מתייצב מאחורי אבו וזה משמעותי לקראת ההנפקה
ניצן כהן | 
צחי אבו (צילום יובל אליאס)
בנק מזרחי מגדיל את ההשקעה בקרן הריט של צחי אבו. מזרחי מחזיק כבר בנתח מהקרן והיום הוא החליט להגדיל את ההשקעה. נזכיר כי אבו נמצא לקראת גיוס חוב בשוק ההון והשקעה מהסוג הזה של בנק מזרחי בקרן, היא הבעת אמון מרשימה בתהליך ההנפקה.
אם כן, "מזרחי טפחות Invest", זרוע ההשקעות הריאליות של בנק מזרחי טפחות, חתמה בנובמבר 2022 על הסכם השקעה בחברת "אבו פמילי ריט", שבשליטת היזם צחי אבו ומשמשת כקרן ריט למגורים לשכירות לטווח ארוך. ע״פ ההסכם שנחתם, בנק מזרחי טפחות ישקיע עד 66 מיליון שקל בחברה, בשני שלבים.
בשלב הראשון השקיע מזרחי טפחות סכום של 40 מיליון שקל, כאשר הבנק שמר לעצמו את הזכות להשקיע בשלב השני סכום של בין 15 מיליון שקל ל-26 מיליון שקל. בבנק החליטו להשקיע את מלוא הסכום, 26 מיליון שקל, בקרן הריט של אבו. מדובר במהלך המעיד על הבעת אמון ורצון להמשיך את שיתוף הפעולה בין הצדדים, ואף להרחיבו.
בימים האחרונים פרסמה חברת אבו פמילי ריט תשקיף להנפקת אג"ח לראשונה. הקרן הוקמה לפני כשנתיים ומאז רכשה למעלה מ-1,000 יחידות דיור ברחבי ישראל, המיועדות להשכרה לטווח ארוך. מטרת הקרן היא להרחיב את פעילותה, להגדיל את נכסיה ולפתח את פרוטפוליו הנכסים שברשותה.
צחי אבו, בעלי אבו פמילי ריט: "אני שמח על האמון החוזר והמתמשך בחברה ובפעילותה מצד בנק מזרחי טפחות, אשר מהווה שותף מלא לאסטרטגיה ולחזון שלנו. לאורך הדרך בנינו יחד קרן דיור להשכרה אשר שונה בנוף, מבחינת התשואות על הנכסים הקיימים, קצב הקמת הנכסים החדשים ומודל הניהול הרזה, שמאפשר השאת רווחים לבעלי המניות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה