השוק

הון עצמי של 842 מיליון: ארי נדל"ן תחלק דיבידנד של 11.5 מיליון

חברת הנדל"ן בשליטת איש העסקים צחי אבו רושמת צמיחה במדדים התפעוליים המרכזיים. ה-NOI הכולל הסתכם ב-24 מיליון שקל, ה-FFO זינק ב-36%. החברה תחלק דיבידנד בסך של כ-11.5 מיליון שקל. אבו: "ממשיכים לפעול להשבחת הנכסים וטיוב מצבת השוכרים וההסכמים המחודשים המאפשרים לנו להתמודד עם מצבי השוק ותנודות המדד"
מערכת ice | 
צחי אבו (צילום יובל אליאס)
ארי נדל"ן, בבעלות של איש העסקים צחי אבו, מסכמת את המחצית הראשונה של שנת 2024 עם צמיחה משמעותית בביצועים התפעוליים. החברה מחזיקה בנכסים מרכזיים כגון סטאר סנטר אשדוד, ארנה נהריה וקניון My mall בקפריסין, עם שיעור תפוסה ממוצע של 96%.
ה-NOI של החברה למחצית הראשונה של 2024 גדל ב-8% והסתכם בכ-39 מיליון שקל. ה-NOI לרבעון השני רשם גידול של 11% לעומת התקופה המקבילה אשתקד ועמד על כעשרים מיליון שקל. ה-NOI כולל קניון My Mall בלימסול, קפריסין, הסתכם ב-47 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה, כאשר ברבעון השני לבדו הסתכם ב-24 מיליון שקל.
ה-FFO למחצית הראשונה של השנה זינק ב-30% והסתכם בכ-30 מיליון שקל. ברבעון השני נרשמה עלייה של 36% לעומת הרבעון המקביל וה-FFO הסתכם בכ-15 מיליון שקל.
במהלך המחצית הראשונה של 2024, ארי נדל"ן השקיעה סכום כולל של כ-364 מיליון שקל ברכישת קרקעות לפיתוח ו-15 מיליון שקל בהשבחת נכסים קיימים. בין הפרויקטים הבולטים ניתן לציין את התקדמות הבנייה של "ג'מבו יוון" במתחם סטאר סנטר באשדוד, הצפויה להסתיים בדצמבר 2024. בנוסף, החברה מדווחת על התקדמות בפרויקט הקמת מתחם הקניות סטאר אילת, שבו הושקעו עד כה כ-45 מיליון שקל. 

הוצאות המימון במחצית הראשונה נותרו יציבות והסתכמו בכ-20 מיליון שקל, בדומה למחצית הראשונה של 2023. הוצאות המימון ברבעון השני של 2024 הסתכמו ב-16 מיליון שקל, גידול לעומת 12 מיליון שקל ברבעון השני של 2023, עקב הפרשי מדד והרחבת סדרת אגרות החוב א'.
במהלך המחצית הראשונה של השנה החברה גייסה כ-56.5 מיליון שקל במסגרת הגדלת סדרה א' של איגרות החוב ובנוסף ביצעה הנפקת ניירות ערך מסחריים בהיקף של כ-150 מיליון שקל.
החברה מציגה הון עצמי של כ-842 מיליון שקל, גידול של כ-3% בהשוואה לשנת 2023, ויחס מינוף נמוך של כ-55% המאפשר לה להמשיך ולבצע רכישות נוספות בעתיד.
החברה הודיעה כי תחלק דיבידנד בסך של כ-11.5 מיליון שקל.
צחי אבו, מנכ"ל ובעלי קבוצת ארי נדל"ן, מסר: "החברה המשיכה להציג צמיחה עקבית בתוצאות המחצית כולה וברבעון השני של 2024. חרף השפעות המלחמה והימים המאתגרים שעוברים על המשק הישראלי, החברה ממשיכה להציג ביצועים תפעוליים טובים. אנו ממשיכים לפעול להשבחת הנכסים וטיוב מצבת השוכרים וההסכמים המחודשים המאפשרים לנו להתמודד עם מצבי השוק ותנודות המדד, תוך שמירה על איתנות פיננסית גבוהה ומינוף נמוך המאפשרים לנו לאתר הזדמנויות עסקיות נוספות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה