נדל"ן ותשתיות

חיפה מתחדשת בצל המלחמה: 600 דירות בדרך לשכונה המבוקשת

חברת הנדל"ן אלמוגים, מרחיבה את אחיזתה בעיר חיפה ומגדילה את צבר יח"ד בתחום ההתחדשות העירונית שלה בעיר, אחרי שדיווחה כי זכתה במכרז יזמים שערכו בעלי דירות ברחוב טבנקין בחיפה. הפרויקט, הכולל כיום 144 יח"ד בארבעה מבנים, צפוי לכלול בסיומו מגדלים ובנייה מרקמית ובסה"כ כ-600 יחידות דיור, שטחים ציבוריים ושטחי מסחר
מערכת ice | 
חיפה (צילום פלאש 90/ שיר טורם)
חברת הנדל"ן אלמוגים, מרחיבה את אחיזתה בעיר חיפה ומגדילה את צבר יח"ד בתחום ההתחדשות העירונית שלה בעיר: החברה דיווחה היום (שלישי) כי זכתה במכרז יזמים שערכו בעלי דירות ברחוב טבנקין בחיפה.
מיקומו הייחודי של הפרויקט, בנקודת שיא בשכונת נווה שאנן בחיפה, המשקיפה על כל מפרץ חיפה והעמקים, מאפשרת נוף פתוח ייחודי עוצר נשימה מכל דירה. הפרויקט, הכולל כיום 144 יח"ד בארבעה מבנים, צפוי לכלול בסיומו מגדלים ובנייה מרקמית ובסה"כ כ-600 יחידות דיור, שטחים ציבוריים ושטחי מסחר על שטח כולל של כ-12 דונם.
להערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בעוד כ-4 שנים ממועד דיווח זה. בתהליך לקחו חלק עו"ד איתי פריד, ממשרד רון ברנט, שייצג את הדיירים, מנהלת הדיירים אביבים התחדשות עירונית ומשרד האדריכלים גיורא גור. 
נוי דותן, מנכ"לית אלמוגים התחדשות עירונית: "חברת אלמוגים שראשית דרכה היתה בחיפה מאמינה בפוטנציאל הרב הגלום בעיר, המשלבת סביבת מגורים אידיאלית עם קרבה לחופי ים, נמל, מוסדות אקדמאים ולטבע לצד מרקם עירוני איכותי.  חיפה תהפוך למוקד משמעותי להתחדשות עירונית בשנים הבאות וכחלק מכך, אלמוגים משקיעה מאמצים לאיתור פרויקטים איכותיים נוספים בעיר שישנו את פני העיר וישיאו ערך לתושבים".
דותן הוסיפה: "הקרבה של המתחם לסביבה תוססת וסטודנטיאלית הסמוכה לטכניון, מאפשרת חיי עיר מלאים לאוכלוסיות צעירות לצד היותה אטרקטיבית מאוד למשקיעים. המתחם יציע מגוון של סוגי מגורים בבניה גבוהה ונמוכה יחד עם שטחים ציבוריים פתוחים, פארקים ושירותים לתושב. רח' טבנקין והאזור בסביבתו משנים פניהם, ונכון להיום אושרו תוכניות סמוכות למתחם מה שמעיד על הפוטנציאל השכונתי".
נוי דותן (צילום: לילך רז)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה