נדל"ן ותשתיות

פרויקט הנדל"ן של חברת אלמוגים: זו העיר שתתחדש במאות דירות

לאחר שהשלימה בהצלחה יתרה את שיווק שלב א' של הפרויקט, במסגרתו מכרה 60 יח"ד, חברת אלמוגים משיקה את שלב ב' של הפרויקט. חברת הנדל"ן מעריכה כי הקמת הפרויקט תארך כ-4 שנים

מערכת ice | 
שוק הדיור (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
לאחר שהודיעה כי השלימה בהצלחה את השלב המוסדי במסגרת הנפקת אג"ח שיקלית חדשה,  חברת הנדל"ן אלמוגים עולה שוב לכותרות והפעם בעקבות פרויקט מגורים חדש. לאחר שהשלימה את שיווק שלב א' של הפרויקט,  מניחה אלמוגים את אבן הפינה של הפרויקט הממוקם בסמוך לשכונת רחובות הצעירה במערב העיר, ומציינת את יציאתו לדרך.
נוכח העובדה כי רחובות חווה לאחרונה התפתחויות עירוניות שונות, החליטה חברת הנדל"ן לנצל זאת באמצעות פרויקט מגורים יוקרתי. פרויקט הנדל"ן "שמים וארץ" של חברת אלמוגים, מעניק לזוגות צעירים אפשרות ראויה למגורים במחירים הוגנים. 
הפרויקט משתרע על שטח של כ-7 דונם וכולל 3 מגדלי מגורים בני 20 קומות. מדובר בבנייה מרקמית של שני בנייני בוטיק בני 5 קומות וכ-500 מ"ר שטחי מסחר. בסך הכל, מדובר ב- 311 יחידות דיור מרווחות בנות שלושה חדרים עד שישה חדרים.
לצד זאת, חברת הנדל"ן מציעה לרוכשי הדירות אפשרות לרכוש פנטהאוז מרווח הכולל בריכת שחיה פרטית במרפסת. כמו כן, במתחם, אשר תוכנן על ידי משרד זוהר אלטמן, יש לרווחת הדיירים, מועדון דיירים ומעליות מהירות ולכל דירה חניה תת קרקעית ומחסן. בימים אלה החלה אלמוגים את ביצוע הפרויקט וכבר הושלם שלב חפירת החניון. החברה מעריכה שהקמת הפרויקט תארך כ-4 שנים.
 
באירוע המיוחד שערכה חברת אלמוגים, נכחו מתן דיל, ראש עיריית רחובות ונציגי העיריה, מריו זוזל ועמי בר משיח בעלים משותפים של חברת אלמוגים, מיכל גור, מנכ"לית החברה, ליאת דנינו, משנה למנכ"לית, והנהלת החברה.


אירוע הנחת אבן הפינה (צילום: חברת אלמוגים)

מתן דיל, ראש עיריית רחובות: "אני גאה בתנופת ההתחדשות של רחובות, אשר צומחת ומתפתחת עם פרויקטים איכותיים, המהווים מוקד משיכה לזוגות צעירים ומשפחות חדשות. אני מברך את חברת אלמוגים על השקעתם ואמונם בעיר שלנו".
מריו זוזל, בעלים משותפים בחברת אלמוגים: "אנו נרגשים היום עם הנחת אבן הפינה של מתחם 'שמים וארץ'  ותחילת בניית  הפרויקט. בשנים האחרונות העיר רחובות נמצאת בתנופת פיתוח והתחדשות אדירה, משנה את פניה, מחדשת את שכונותיה ומרחיבה את גבולותיה. אנו מברכים את הנהלת העירייה המשקיעה מאמצים רבים לצד פיתוח והקמת שכונות חדשות בפיתוח והתחדשות שכונותיה הוותיקות של העיר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה