נדל"ן ותשתיות

שיא בשוק הנדל"ן: זו העיר שנמכרה בה דירה ב-47 מיליון שקל

תל אביב, ממשיכה להוביל את שוק דירות היוקרה בישראל כשבמקביל ההתחדשות העירונית הביאה לזינוק בהיקפי הבנייה בעיר. כעת, נחשפת עסקת נדל"ן חסרת תקדים במסגרתה תושבי חוץ, רכשו דירה בגודל 320 מ"ר במגדל בלב העיר עבור 47 מיליון שקל
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
תל אביב-יפו, אחת הערים החשובות בישראל, הפכה עם השנים לעיר המובילה בשוק דירות היוקרה לאחר שמחירי הדירות בה רק ממשיכים לעלות. הזינוק במחירים קורה בין היתר הודות לתנופת ההתחדשות העירונית שמתרחשת בכמה שכונות ברחבי העיר.
כעת, בגלובס נחשפה עוד עסקת נדל"ן ענקית בעיר לאחר שדירה בתל אביב נמכרה עבור סכום כולל של 47 מיליון שקל. הנכס, נמצא באחת הקומות הגבוהות ביותר במגדל בכתובת רוטשילד 10 בעיר. המגדל הוא פרויקט של חברות תדהר, קבוצת וייס וזיו אבירם.
גודלה של הדירה עומד על כ־320 מ"ר והיא מהווה חצי מקומה 34 במגדל, שמכיל 42 קומות. לדירה, ישנה גם מרפסת צמודה בגודל 25 מ"ר והרוכשים הם תושבי חוץ. פרויקט רוטשילד 10, במפגש הרחובות הרצל ושדרות רוטשילד, הוא כולל התחדשות עירונית  ובמסגרתו יוקמו מלבד למגדל עוד חמישה מבנים שהוקמו בתחילת המאה שעברה עוברים הליכי שימור כחלק מהשכונה הראשונה בתל אביב "אחוזת בית".
מלבד למגורים, חלקים במגדל יוקצו לצורך מסחר והקומות הראשונות של המגדל ישמשו להקמת מלונות. לפי גלובס, סך כל ההשקעה בפרויקט עומדת על סכום כולל בגובה של מיליארד שקל.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה