נדל"ן ותשתיות

משבר בשוק הדיור? לא תאמינו בכמה נמכרה דירה ברחוב אלנבי בתל אביב

למרות המשבר בענף הדיור בישראל והמצב הביטחוני הקשה, שוק דירות היוקרה ממשיך להתפוצץ: ברחוב אלנבי שבתל אביב נמכר פנטהאוז בסכום של 27 מיליון שקל. מי הרוכש המפתיע?
מערכת ice | 
פנטהאוז בתל אביב (צילום קרדיט הדמיה יאיר חן)
למרות המשבר בענף הדיור בישראל והמצב הביטחוני הקשה, שוק דירות היוקרה ממשיך להתפוצץ והפעם - עסקת נדל"ן מפתיעה במיוחד ברחוב אלנבי שבתל אביב, שלמרות העבודות של הרכבת הקלה, נמכר שם פנטהאוז בסכום מטורף של 27 מיליון שקל.
על פי דיווח ב-YNET, מי שרכש את הפנטהאוז הוא תושב חוץ מאירופה. דירת היוקרה שנמכרה באלנבי היא בשטח של כ-200 מ"ר עם מרפסות בשטח של כ-160 מ"ר בפרויקט "בית הפסנתר".
רק בחודש שעבר, שלוש דירות יוקרה בתל אביב נמכרו בהפרש של יומיים בלבד בסכום כולל של יותר מ-56 מיליון שקל. דירת פנטהאוז בשכונת נחלת יצחק שבתל אביב, דווקא מהשכונות בהן נמכרות ומושכרות דירות במחירים סבירים יחסית לתל אביב, נמכרה תמורת סכום עצום של 19 מיליון שקל.
יום לאחר מכן, שתי דירות פנטהאוז נוספות בשני פרויקטים שונים של קבוצת MyTown ברובע 4 בעיר נמכרו תמורת סכום כולל של 37 מיליון שקל, שמצטרפים ל-19 מיליון השקלים שנמכר הפנטהאוז בנחלת יצחק, סך הכל כאמור 57 מיליון שקל על 3 דירות שונות בעיר במרחק של מספר ימים ספורים בין העסקאות.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה