נדל"ן ותשתיות

משבר בשוק הדיור? הדירות בת"א נמכרות תמורת סכומים דמיוניים

משבר בשוק הדיור? לא אם מדובר בשוק דירות היוקרה בתל אביב, שם למרות המשבר בענף הנדל"ן, שלוש דירות יוקרה נמכרו בימים האחרונים תמורת סכום אסטרונומי של יותר מ-56 מיליון שקל
מערכת ice | 
תל אביב (צילום פלאש 90/ מתניה טאוסיג)
משבר בשוק הדיור? לא אם מדובר בשוק דירות היוקרה בתל אביב, שם למרות המשבר בענף הנדל"ן ומלחמת "חרבות ברזל", דירות יוקרה נמכרות בסכומי עתק, כאשר רק בימים האחרונים שלוש דירות בעיר נמכרו תמורת סכום כולל של יותר מ-56 מיליון שקל.
רק אתמול (שני) נודע כי דירת פנטהאוז בשכונת נחלת יצחק שבתל אביב, דווקא מהשכונות בהן נמכרות ומושכרות דירות במחירים סבירים יחסית לתל אביב, נמכרה תמורת סכום עצום של 19 מיליון שקל.
בנוסף על כך, דווח הבוקר ב-YNET כי שתי דירות פנטהאוז נוספות בשני פרויקטים שונים של קבוצת MyTown ברובע 4 בעיר נמכרו תמורת סכום כולל של 37 מיליון שקל, שמצטרפים ל-19 מיליון השקלים שנמכר הפנטהאוז בנחלת יצחק, סך הכל כאמור 57 מיליון שקל על 3 דירות שונות בעיר במרחק של מספר ימים ספורים בין העסקאות.
על פי YNET, הפנטהאוז הראשון בפרויקט בילטמור 12 בכיכר המדינה נמכר לתושב חוץ בסכום אסטרונומי של 20 מיליון שקל. הפנטהאוז השני בפרויקט שלומציון המלכה 3 מול פארק הירקון נמכר לישראלי תמורת 17.250 מיליון שקל.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה