נדל"ן ותשתיות

עסקאות בסך 14 מיליון שקל: זו החברה שהרוויחה בגדול

חברת ינוב מכרה 3 דירות בשכונת נווה זמר ברעננה בחודשים האחרונים בסכום כולל של 14 מיליון שקל. החברה בשלבי בנייה מתקדמים של פרויקט ברחוב וילנסקי, שצפוי להתאכלס ברבעון השני של 2025. רוב הדירות בפרויקט נמכרו
מערכת ice | 
נדלן-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חברת ינוב, העוסקת ביזמות, תכנון ובנייה ומתמחה באזור השרון, מדווחת על עסקאות למכירת דירות בשכונת נווה זמר ברעננה בסכום כולל של כ-14 מיליון שקל בחודשים האחרונים. מדובר בדירות בנות 4-6 חדרים בשטח של כ- 92-170 מ"ר, בסמיכות לפארק הגדול בשכונה. הרוכשים הם זוגות צעירים ומשפרי דיור.
מדובר בפרויקט ברחוב וילנסקי 30-34 ברעננה, אחד המיקומים הטובים ביותר בשכונה, שבמסגרתו ינוב בונה שלושה בניינים בני 6 קומות ובהם 42 דירות בתמהיל של דירות 4-5 חדרים, דופלקסים ודירות גן בני 6 חדרים ופנטהאוזים. הפרויקט נמצא בשלבי בנייה מתקדמים וכבר הגיע לשלב הגמר, והאכלוס צפוי ברבעון השני של 2025.
ינוב רכשה את הקרקע לפני כשלוש שנים, בעסקה משולבת של קומבינציה עם בעלי קרקע פרטיים ומתן שירותי בנייה. מדובר בבניין השמיני שבונה החברה בשכונת נווה זמר ברעננה, שבה קיימת תב"ע מאושרת. החברה, המתמחה בעסקאות קומבינציה ובשכונה בפרט, מקדמת כיום עסקאות נוספות במספר מוקדי ביקוש אטרקטיביים בשכונת נווה זמר. לחברה פעילות ענפה בשכונה בפרט ובעיר בכלל בעסקאות קומבינציה ויזמות, והיא צברה ידע וניסיון עשיר, והיכרות עמוקה עם השטח ובעלי הדירות.
שגיא לנצ'נר, מנכ"ל חברת ינוב, מציין כי "בניית הפרויקט מתקדמת בקצב גבוה גם בימים אלה, ושיווק הדירות הסתיים בהצלחה - נרשמו ביקושים גבוהים מצד משפחות צעירות ומשפרי דיור מאזור השרון, וגם תל אביבים שרוצים להתקרב לילדים שלהם. שכונת נווה זמר היא אחת מהשכונות הכי מבוקשות באזור השרון ובארץ בכלל, היא מציעה לתושביה את כל מה שנדרש לחיי היומיום, חיי קהילה עשירים, קרבה למוקדי מסחר ובילוי, נגישות תחבורתית גבוהה, ומיקום מצוין. אנו מקדמים בשכונה מספר פרויקטים נוספים מול בעלי קרקע פרטיים לבניית פרויקטים בתכנון ששם דגש על צרכי המשפחות". 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה