נדל"ן ותשתיות

קרעי נגד חברות הסלולר, מהפכה בתחום התקשורת וערים חדשות בישראל

קבוצת חג'ג' מתקדמת עם תכנית ענק להקמת מגדל בגובה 40 קומות אשר ישקיף אל שדרות רוטשילד בת"א, רשת הריהוט היוקרתית טולמנ'ס תשקיע 50 מיליון שקל בהקמת מרכז לוגיסטי בקיסריה ושר התקשורת מאיים בקנס על חברות הסלולר | ידיעות השבוע בנדל"ן ב-ice
מערכת ice |  1
אינטרנט (צילום shutterstock)
מהפכה בתחום התקשורת: השותפות החדשה של "נקסטום" נחשפת: קבוצת "נקסטקום" מכריזה על שיתוף הפעולה החדש בתחום התקשורת אשר במסגרתו תחבור למשקי הקיבוצים וזו תפעל כגוף יוזם של פעילות שירותי תקשורת לסקטור ההתיישבותי. השותפות  תוחזק 70% על ידי משקי שיטה ו-30% על ידי נקסטקום. לידיעה המלאה לחצו כאן.
האחים חג'ג' בפרויקט ענק: היכן יקימו מלון יוקרה חדש? קבוצת חג'ג' מתקדמת עם תכנית הענק להקמת מגדל שד"ל: המגדל יתנשא לגובה של 40 קומות המשקיפות אל שדרות רושטילד וחוף הים של תל אביב-יפו, ויכלול גם מאות חדרי מלון.  לידיעה המלאה לחצו כאן.
בהשקעת כ-50 מיליון שקל: רשת הריהוט היוקרתי במהלך ענק בישראל: רשת ריהוט היוקרה טולמנ'ס, תקים מרכז לוגיסטי חדש בפארק העסקים החכם קיסריה. המרלו"ג החדש ישתרע על שטח של כ-12,000 מ"ר, וייבנה על ידי החברה לנכסי קיסריה אדמונד בנימין דה רוטשילד בהשקעה של מעל ל-50 מיליון שקלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
מהפכת האנרגיה הסולארית: "משק הבית יוכל לייצר לעצמו, ללא תלות בחשמל": חברת אנרפוינט מבית כלמוביל מציעה בימים אלו מערכת אנרגיה סולארית הכוללת מערכת גיבוי ואגירה של חשמל. ניתן להשתמש בסוללות גם לצרכי גיבוי בעת הפסקת חשמל ובשגרה וכך להגדיל את החיסכון. המנכ"ל אביב פפר: "מחירי החשמל המאמירים הביאו את תחום האנרגיה הסולארית ללב השיח, זו השקעה עם כדאיות כלכלית". לידיעה המלאה לחצו כאן.
קרעי במהלך ענק נגד החברות הסלולר: קליטה או קנס - גם ביו"ש: שר התקשורת קרעי מכריז על צירוף יהודה ושומרון לשאר חלקי ארץ ישראל, וכעת חברות הסלולר יהיו מחויבות לספק קליטה גם באזורים אלו, כאשר  אם לא יעשו זאת, יחטפו קנסות. לידיעה המלאה לחצו כאן.
דני רופ בעסקת נדל"ן של 6 מיליון דולר: "מחזקים אחיזה בארה"ב": פירמת ההשקעות האלטרנטיביות אינווסטו קפיטל, אליה הצטרף באחרונה דני רופ כפרזנטור ומשקיע, רוכשת מרכז מסחרי חדש באינדיאנה. החברה תבצע שיפוץ והשבחה של המרכז במטרה להעלות את ערכו ולמכור אותו בעסקת אקזיט. לידיעה המלאה לחצו כאן.
שלוש ערים חדשות יקומו בישראל: בשורה אדירה לאלפי משפחות: רשות מקרקעי ישראל מקדמת תכנון והקמה של שלושה ישובים חדשים בצפון. בכל אחד ייבנו כאלף יחידות דיור, סך הכל מדובר בפתרון מגורים לכ-15 אלף ישראלים. לידיעה המלאה לחצו כאן.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    סוף סוף משהו טוב למען הציבור. (ל"ת)
    סמי 03/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור