נדל"ן ותשתיות

התחדשות עירונית בנתניה: מאות דירות ייבנו במרכז העיר

לאחרונה אישרה הוועדה המקומית בנתניה למתן תוקף, תכנית להתחדשות עירונית של החברות ויתניה ו-SGS LIVING במתחם הרחובות ברודצקי, דוד שוב והגליל, במרכז העיר, במסגרתו ייבנו מגדל בן 30 קומות ושני בניינים בני 16 ו-10 קומות שיכילו 275 דירות חדשות
מערכת ice | 
דירות (צילום shutterstock)
לאחרונה אישרה הוועדה המקומית בנתניה למתן תוקף, תכנית להתחדשות עירונית של החברות ויתניה ו-SGS LIVING במתחם הרחובות ברודצקי, דוד שוב והגליל, במרכז העיר. במסגרת התכנית, אותה מקדמות החברות בשותפות שווה, יהרסו 81 דירות קיימות ובמקומן יבנו , פרויקט בהיקף של 275 דירות חדשות.
בפרויקט החדש ייבנו מגדל בן 30 קומות ושני בניינים בני 16 ו-10 קומות. הדירות בפרויקט יהיו בנות 4,3 ו- 5 חדרים וכן דירות מיוחדות. בנוסף יבנו גני ילדים ושטחי תעסוקה. במרכז הפרויקט מתוכנן פארק ירוק לרווחת הציבור וכן חניון תת קרקעי.
הפרויקט מתוכנן על ידי משרד ישר אדריכלים. החברה הקבלנית שתבנה את הפרויקט היא חברת SGS השותפה בפרויקט ונחשבת לאחת מהחברות הגדולות והוותיקות בתחום הבניה. בעלי הדירות שיפנו את דירותיהם צפויים לקבל דירות חדשות בתוספת של 12 מ"ר הכוללים ממ"ד ובנוסף מרפסת שמש וחניה תת קרקעית. במתחם בנויים כיום 7 בנייני מגורים ישנים, בני 4-3 קומות כל אחד, הנמצאים במצב פיזי ירוד.

שרית סבן שליט (צילום: דורון סער)
שרית סבן שליט, מנכ"ל חברת SGS living: "אני רואה חשיבות רבה לקידום תהליכי התחדשות עירונית בכל מקום בו הדבר נדרש בישראל. בעיקר בימים אלה. ביכולת של המשק הישראלי להמשיך לעבוד, ,לצמוח ולספק פתרונות מגורים נוספים כדי להדביק את הביקושים. המלחמה והמתקפה שקדמה לה מוכיחים שוב את החשיבות הרבה  למיגון משמעותי של דירות בישראל". 
לסיום אמרה סבן שליט כי "כל מבנה כזה שמפונה והופך לבניין חדש, מאפשר לדיירים הוותיקים, כמו גם לרוכשים החדשים, איכות חיים לצד בטחון. הפרויקט הזה שקודם על ידינו הינו חלק מאסטרטגיית הצמיחה של החברות לכיוונים נוספים מלבד ליבת עיסוקן כיזמיות נכסים מניבים מהגדולות בארץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה