יח"צ

Royal Canin עוברת לטיפול שטרן אריאלי סער תקשורת

ענקית תזונת הבריאות לכלבים ולחתולים נתנה את תקציב היח"צ שלה למשרד הוותיק. גלית סער המנכ"לית מסרה: "שמחים ונרגשים על העבודה המשותפת עם מותג בינלאומי איכותי ומצליח ששם בקדמת הבמה את המו"פ ובריאות החברים הטובים ביותר של האדם"
כפיר אדר | 
רויאל קנין (צילום יחצ)
שטרן אריאלי סער,  זכה בתקציבי יחסי הציבור והדיגיטל של Royal Canin, יצרנית מזון הפרימיום לכלבים וחתולים. החברה הבינלאומית החלה דרכה בצרפת לפני 53 שנים, ומאז פועלת כדי ליצור עולם טוב יותר עבור חיות מחמד, באמצעות תזונה מבוססת מדע  ומותאמת לצרכים התזונתיים, המשתנים, של חיות המחמד.
התאגיד הבינלאומי מעסיק כ-8 אלף עובדים מסביב לעולם ופועל ביותר מ100 מדינות, ומאכיל יותר מ-21 מיליון חיות מחמד מסביב לעולם. בשנה החולפת הקימה נציגות רשמית בישראל, הנחשבת לשוק משמעותי מבחינת כוח צריכה.
גלית סער, מנכ"לית שטרן אריאלי סער מסרה: "אנו שמחים ונרגשים על העבודה  המשותפת עם מותג בינלאומי איכותי ומצליח  כמו Royal Canin ששם בקידמת הבמה את המחקר ופתוח  ואת בריאותם של החברים הטובים ביותר של האדם. Royal Canin מצטרפים לשורה ארוכה של מותגים בינלאומיים וישראליים בהם מטפל המשרד, בהם-  eBay,  Nespresso,NEXT , Disney  וענקית מוצרי הצריכה Procter & Gamble. זאת לצד לקוחות וארגונים ישראלים כמו דואר ישראל, יקבי כרמל, תנועת הנוער העובד והלומד ועוד".
רויאל קנין הוא מותג מוביל בפורטפוליו המותגים של תאגיד המזון הבינלאומי מארס. הוא מוביל עולמי בתחום של תזונה לבעלי חיים עם למעלה מ-400 פורמולות, שפותחו כדי לענות לצרכים הייחודיים של כלבים וחתולים לפי פרמטרים של גיל, גודל, גזע, מצב בריאותי ועוד. מוצרי רויאל קנין נחשבים לאיכותיים במיוחד והחברה שמה דגש על רווחתם ובריאותם של בעלי החיים, במיוחד בשלבים הראשונים לחייהם ומלחמה בבעיות כמו עודף משקל, סוכרת ועוד.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה