יח"צ

המקבץ לסופ"ש: מי מלווה את לארי קינג, ואת מי שכרה הלשכה הכלכלית הפלסטינית?

והפעם בסקירת תקציבי היח"צ של אייס: סנדיק קומיוניקיישן, רובינס שטינמץ, אורית שחם-וואלך, שי פורת. לא תיכנסו לבדוק?
כתבי אייס | 
*** משרד סנדיק קומיוניקיישן נבחר גם השנה ללוות את כנס הפיס לחינוך שהתקיים זו השנה התשיעית בחולון. בתוך כך מלווה המשרד גם את ביקורו של איש הטלוויזיה האמריקאי לארי קינג, האורח המרכזי של הכנס. בכנס השתתפו הנשיא רובי ריבלין ושר החינוך נפתלי בנט.
עם לקוחות המשרד, שבבעלותה של עמית סנדיק, נמנים הונדה, הרץ ואוטו סנטר, אולג'ובס, ליימן שליסל, אולג'ובס, גוליבר, טראווליסט ועוד. סנדיק מסרה ש"למשרד חוזק מתמשך בעולמות החינוך וכנס הפיס לחינוך הוא אחד מלקוחות המשרד המשויכים לעולם תוכן זה".
*** משרד רובינס שטינמץ החלה לעבוד עם לשכת היצואנים והיבואנים הפלסטינית (The Palestinian Exporters & Importers Council (PEIC בראשותו של מחמד אבו עין מרמאללה. הלשכה מאגדת מאות יצואנים ויבואנים פלסטינים במטרה לפתח סביבת מסחר וקשרי מסחר אזוריים ובינ"ל עבור המגזר העסקי הפלסטיני ובמטרה לתמוך ולקדם את הכלכלה המקומית.
*** חברת עמית יחסי ציבור קיבלה 2 תיקי לקוחות חדשים: הראשון הוא של פרזנטורית הנדל"ן שיר הספרי, המתמחה בפרזנטציה של ערים וחברות נדל"ן וקידמה סרטי תדמית רבים של חברות נדל"ן, ואילו השני הוא חברת אייקום בבעלות היזם ואיש העסקים אורן מור, העוסקת בהתחדשות עירונית ותמ"א 38.
*** תקציבים חדשים במשרד יחסי ציבור אורית שחם-וואלך. התקציב הראשון הוא של עמותת התיירות כרמלים שבתחומה 8 מועצות אזוריות ומקומיות בין חיפה לחדרה. התקציב השני הוא הפארק האתגרי החדש פארק אקסטרים עכו. ואילו השלישי היא חברת BIZIBOX, שהשיקה לאחרונה מוצר טכנולוגי חדש לניהול עסקים.
*** חברת אמן (omen) שכרה את שירותיו של יועץ התקשורת שי פורת, לאחר שגברה על יותר מ-35 אלף חברות המספקות חלקים ושירותים למוצרי הענק הגרמני 'בוש' ונבחרה כספק עולמי מצטיין של התאגיד. פורת טיפל בין השאר בתדרוך עיתונאים לקראת ביקור האפיפיור בשנה שעברה, ביקורו של פרופ' סקוט ג'ונס שהעיד עבור המדינה בסוגית תמלוגי ים המלח, בביקורה של זוכת האוסקר ז'ולייט בינוש, ומנגד - גם במשבר המעילה הכספית במרכז שלם, בג"צ התושבים ביישובים סביב כביש 443 וסגירתם של מספר מפעלי תעשייה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה