יח"צ

אפשר תגובה? איה אחימאיר תמנכ"ל את 'דבי תקשורת', משה דבי יהיה היו"ר

אחימאיר חוזרת למשרד בו החלטה את הקריירה המקצועית שלה ב-2005. בימים אלו מקימה הקבוצה את זרוע Debby IM, שתנוהל ע"י יעל אפטר
משה דבי ואיה אחימאיר ( צילום: דניאל בר-און) (צילום דניאל בר-און)
איה אחימאיר חוזרת למשרד יחסי הציבור והאסטרטגיה דבי תקשורת לתפקיד המנכ\"ל, לצידו של משה דבי - הבעלים ומייסד החברה, שיכהן כיו\"ר הקבוצה. אחימאיר החלה את דרכה ב\'דבי\' בשנת 2005 ובתפקידה האחרון שימשה כסמנכ\"ל בחברה. היא פיתחה את המחלקות השונות והובילה את האסטרטגיה של לקוחות החברה.
במהלך השנים האחרונות שימשה אחימאיר כיועצת תקשורת ואסטרטגית בכירה למספר חברות, גופים ואישים. במסגרת עבודתה פעלה במגזר העסקי, הציבורי והחברתי וניהלה פרויקטים וקמפיינים.
בימים אלה מקימה הקבוצה את זרוע Debby IM (Issue Management) שתתמחה בשיתופי פעולה לצד ניהול פרויקטים מיוחדים. סמנכ\"ל האסטרטגיה יעל אפטר תמונה למנכ״ל Debby IM ותוביל את התחום.
\'דבי תקשורת\' הוקמה בשנת 2004 על ידי משה דבי, לאחר שנים 10 שנים של עבודה כיועץ תקשורת במשרדי ממשלה שונים. במהלך השנים הפך המשרד לאחד הגדולים במדינה, עם למעלה מ-50 לקוחות וכ-30 עובדים. בשנת 2012 חבר דבי לפרסומאי רון שלי ויחד הקימו את חברת דבי & רון דיגיטל המתמחה באסטרטגית ניו מדיה, ניהול מותג וניהול מוניטין ברשת.
משה דבי אמר היום: \"איה אחימאיר הייתה גורם משמעותי בהתפתחותה של \'דבי תקשורת\', ואני משוכנע כי הצטרפותה בעת הזו תביא את הקבוצה לשיאים חדשים. חברות, ארגונים ואישים מתמודדים היום מול התנהלות תקשורתית חדשה הדורשת יצירתיות, מומחיות וכלים מגוונים ואני בטוח כי זרוע ה-IM החדשה בראשות יעל אפטר תדע לתת מענה מיטבי ללקוחותינו בעולם התקשורת הדינאמי\".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ראויה (ל"ת)
    . 12/2013/31
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור