יח"צ
משלבים כוחות: מיזוג בין משרדי היח"צ אולמדיה וכותרת - יעסיקו 12 עובדים
לאחר המיזוג ישמש אורן בסון, מנכ"ל ומייסד אולמדיה כמנכ"ל הפעילות הממוזגת ויורם ברוש, מנכ"ל ובעלי כותרת יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות
חברות יחסי הציבור אולמדיה בבעלות אורן בסון, המתמחה בתחום הטכנולוגיה, ההי-טק וה-IT, וכותרת יחסי ציבור, המתמחה בלקוחות במגזר העסקי, בדגש על חברות גלובליות וחברות טכנולוגיה, ממזגות את פעילויותיהן.
לאחר המיזוג ישמש אורן בסון, מנכ\"ל ומייסד אולמדיה מנכ\"ל הפעילות הממוזגת ויורם ברוש, מנכ\"ל ובעלים של כותרת יהיה יועץ אסטרטגי ללקוחות החברה. לאחר איחוד הפעילויות תמשיך החברה הממוזגת לפעול תחת קורת גג אחת ובמשאבים מאוחדים, תוך שימור המותגים אולמדיה וכותרת כמותגים בנפרד. בגוף המאוחד יועסקו 12 עובדים.
קבוצת כותרת, מחברות יחסי הציבור הגדולות והותיקות בישראל, הוקמה בשנת 1986. מתחילת דרכה התמקדה בתחום העסקי, בדגש על חברות גלובליות הפועלות בישראל כמו גם חברות ישראליות הפועלות בשוק המקומי ובשווקי יצוא. בין לקוחותיה: בוסטון קונסלטינג גרופ BCG)), מעבדת סאפ וסאפ ישראל, CSR, ווב 3, מייפל, סטוקטון, Amazon Web Services, נוקיה סימנס, מכון ראנד ((RAND Corporation ועוד.
אולמדיה העוסקת בתחום יחסי הציבור והניו מדיה, הוקמה לפני כ-11 שנים על ידי אורן בסון. החברה מתמחה בייעוץ תקשורתי ויחסי ציבור במדיה מסורתית וניו מדיה לחברות גלובליות וישראליות, ייעוץ תדמיתי ואסטרטגי, תקשורת שיווקית ועוד. יוזכר כי לפני כ-3.5 שנים ביצעה אולמדיה מיזוג דומה עם חברת דורן תקשורת, אחת מחברות יחסי הציבור הותיקות בישראל, אשר הוקמה בשנת 1988. בין לקוחות אולמדיה: מטריקס, לנובו, דאסו סיסטמס, קספרסקי, סרגון, ווינד ריבר, דאסו סיסטמס, לנדא לאבס, קונדואיט, רד האט, חילן, ג\'ון ברייס הדרכה, מוגובי, קמינריו, ועוד.
\"איחוד פעילות שתי החברות יוצר אחת החברות הגדולות והמקצועיות ביותר בישראל בעולמות של לקוחות גלובליים, חברות טכנולוגיה, היי-טק, סטארט אפים והון סיכון, IT, חברות ייעוץ ועוד\", אומר אורן בסון, מנכ\"ל אולמדיה. \"לאורך שנים רבות פעלו כותרת ואולמדיה בתחומים מאוד דומים. כאשר פעילויות שתי החברות מתמזגות, היתרון עבור לקוחותינו, הן בידע והניסיון והן בקשר עם התקשורת, יילך ויגדל. אנו נמצאים בימים אלו בעיצומו של תהליך חיזוק הפעילות במדיה הדיגיטלית ורשתות חברתיות. אנו מנצלים את ההיכרות המעמיקה שלנו עם המטרות של הלקוחות ופעילותן מאפשר לנו לממש את היעדים במדיה החברתית ובמדיה הדיגיטלית במתודולוגיה המתאימה לערוצים הללו\".
יורם ברוש, מנכ\"ל כותרת: \"אחרי 27 שנים מאז הקמת כותרת על ידי שותפי ניסו כהן ז\"ל והפיכתה לאחד המותגים המובילים בישראל בתחום יחסי הציבור למגזר העסקי בכלל, חברות טכנולוגיה וחברות גלובליות בכלל, החלטנו לעשות את הצעד הבא לקידום פעילות החברה וסל שירותיה. מצאנו באולמדיה ובצוות החברה DNA דומה מאוד לזה שבכותרת. לקוחות אולמדיה וכותרת ייהנו מצוות מקצועי, מנוסה ואנרגטי עם קשרים ענפים בעיקר עם העיתונות העסקית בישראל\".
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(4):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה
-
3.כותרת משרד מת כבר חמש שנים ואולמדיה...דנה ודודידו 10/2013/29הגב לתגובה זו0 0אולמדיה זה משרד שקיים רק במדיות נחותות כמו הדיילי מיילי. הם לא קיימים בשום מדיה אחרת ומשאירים אחריהם עאות לקוחות מאוכזבים. לגבי כותרת...מהמשרד הזה נשאר רק שם יפה ואתר נחמד באנגלית...מעבר לכך...כלום..סגור
-
2.שפח מתחבר לפחיתפאנטה 10/2013/28הגב לתגובה זו0 0שני משרדים לא רלוונטים שיעלמו בקרובסגור
-
1.ברגע שניסו נפטר-הכל נגמר בכותרת. עצוב מאוד.. (ל"ת)דנה 10/2013/27הגב לתגובה זו0 0סגור
-
ברגע שיורם ברוש הגיע- הכל נגמר בכותרת... (ל"ת)אחד שיודע 11/2013/01הגב לתגובה זו0 1סגור